LAS VEGAS – Kiedy Cater Gauthier, Leo Karlsson i Anaheim Ducks wyjdą na lód w październiku, nie będzie wątpliwości, gdzie są ich miejsce i jaka jest ich misja. Hrabstwo Orange to teraz zdecydowanie Orange County.
W środę The Ducks opublikowali szczegóły dotyczące swojej nowej marki i nowego wyglądu, gdy świat hokeja zebrał się w Las Vegas na Drafcie NHL 2024. Zniknęła stopa z teksturą D, a kultowe logo Mighty Duck z 1993 r. powraca jako główne logo — ale z ekscytującą aktualizacją i nową paletą kolorów. I odważne.
To nie jest wygląd retro. Nie znajdziesz bakłażana ani jadeitu z jedynej profesjonalnej serii sportowej zrodzonej z filmu. Nie, w nowych strojach drużyny Ducks zespół będzie ubrany od stóp do głów w sprzęt „Ducks Orange”, w tym kask, koszulkę, spodnie i skarpetki – a wszystko to w ukłonie w stronę hrabstwa Orange.

„W ogóle nie jesteśmy z Los Angeles. Nie chcemy być z Los Angeles. Nie jesteśmy z Los Angeles” – powiedział wiceprezes ds. marketingu Ducks Merritt Talley. Codzienna konfrontacja„Zmierzamy w odważnym kierunku i nie bez powodu — chcemy reprezentować osoby, które są niedostatecznie reprezentowane. Uważamy, że hrabstwu Orange nie poświęca się wystarczającej uwagi jako rynku sportów zawodowych”.
The Ducks staną się pierwszą drużyną NHL w historii noszącą pomarańczowe kaski. Ich mundur drogowy, który jest biały, będzie miał także pomarańczowe spodnie.
„Jesteśmy rynkiem obejmującym pięć milionów ludzi w hrabstwie Orange i sąsiednim hrabstwie Riverside i nikt z nich nie twierdzi, że pochodzi z Los Angeles. Chcemy być wiodącą franczyzą, pasjonuje nas historia i miejsce, do którego przychodzimy skąd” – powiedział Tully.
Tully powiedział, że drużyna Ducks ciężko pracowała nad przeprojektowaniem przez ostatnie trzy do czterech lat, przy wsparciu Jillian Redden, córki właścicieli Ducks, Henry’ego i Susan Samueli, która jest także dyrektorem ds. operacji hokejowych w drużynie AHL San Diego Gulls i pomogli zaprojektować ich mundury. W rzeczywistości byli tak głęboko zajęci procesem projektowania, że liga NHL pozwoliła zarówno drużynie Ducks, jak i Kings na wprowadzenie nowego wyglądu, pomimo faktu, że prawie wszystkie inne zmiany w projekcie w lidze zostały wstrzymane w pierwszym roku rządów Fanatics. Oficjalny dostawca koszul.
W nowy projekt wpleciono wiele subtelnych elementów, które pokazują dbałość i przemyślenia włożone w rebranding.
Tully powiedział, że pierwszą rzeczą, na którą fani powinni zwrócić uwagę, jest nowy wygląd wizjera umieszczonego na logo Mighty Duck: „Pokazuje on, że w hrabstwie Orange doszło do agresji. Kiedy zostaniemy sprowokowani, możemy wyjść ze swojej skorupy, a także fale gniewu nasza moc.” Słynna plaża. Mamy jedne z najlepszych plaż na świecie, ale jeśli wyjdziesz na skaliste rafy, mogą być strome przerwy i może być ostro.
„Myślę, że to dobrze odzwierciedla kierunek, w jakim zmierzamy jako zespół” – dodał Tully.
Istnieją dwie inne godne uwagi części projektu: The Ducks zachowały literę „W” napisaną na pasku skrzyżowanych patyków, która rzekomo miała reprezentować Wild Wing, ich maskotkę. Czcionka na logo nowego zespołu i nazwiskach na koszulkach to styl Art Deco, będący ukłonem w stronę sąsiedniego przemysłu cytrusowego sprzed kilkudziesięciu lat, który często wykorzystywał styl Art Deco na szyldach reklamujących sprzedaż pomarańczy.
The Ducks zdecydowali się zachować stopę z błoną D jako grzebień barkowy. Ale gdy Anaheim przechodzi do kolejnej iteracji, wszystko skupia się na kolorze pomarańczowym.
„Odnieśliśmy kilka największych sukcesów dzięki webed-D i nie wstydzimy się tego, ale teraz jako franczyza mamy ponad 30 lat. Jesteśmy pewni tego, kim jesteśmy i gdzie jesteśmy”. Tully powiedział: „Byliśmy ostatnimi, którzy przybyli do Kalifornii i pierwszymi, którzy odnieśli sukces”. Nikt tak jak my nie ma podstaw, by ubiegać się o kolor pomarańczowy. Zajmujemy to miejsce. Wybieramy pomarańczowy.
_____
Post sponsorowany przez bet365
_____
Niedawno przez Franka Seravalli
„Nieuleczalny badacz twittera. Amatorski adwokat mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany guru muzyki. Becon ćpuna. Skłonny do napadów apatii”.