WHP nawiązało współpracę z Global Fashioncenter w celu rozszerzenia Lotto w Polsce i Niemczech

WHP nawiązało współpracę z Global Fashioncenter w celu rozszerzenia Lotto w Polsce i Niemczech

Globalna firma zarządzająca marką WHP Global ogłosiła w piątek nową długoterminową umowę licencyjną z Fashioncenter GmbH, spółką zależną Schmidt Group z siedzibą w Norderstedt, na ekspansję marki Lotto w Europie Środkowej.

WHP nawiązało współpracę z Global Fashioncenter w celu rozszerzenia Lotto w Polsce i Niemczech. – WHP Global.

W ramach partnerstwa Fashioncenter GmbH przejmie rozwój i dystrybucję produktów lifestylowych i odzieży sportowej Lotto w Niemczech i Polsce.

Pod szyldem „Lotto Life's” Fashioncenter GmbH oferuje kolekcje odzieży i obuwia, które płynnie łączą elementy sportowe z modą codzienną. Nowe kolekcje Lotto Lifestyle zostaną wprowadzone na rynek latem przyszłego roku i mają być dostępne w sklepach na początku jesieni/zimy 2024.

„Cieszymy się, że możemy powitać Grupę Schmidt jako naszego partnera, wykorzystującego nie tylko jej doświadczenie w dystrybucji marek lifestylowych, ale także rozległą sieć na dwóch najważniejszych rynkach Europy. Oczekujemy, że to partnerstwo znacznie się rozwinie w tym ważnym regionie”. powiedział Stanley Silverstein, dyrektor handlowy WHP Global.

LSI i Cornelia Schmidt Dyrektor Generalny Fashioncenter Prezes i Dyrektor Generalny Andrea Domat dodały: „Nasze spółki mają wspólną wizję przyszłego rozwoju marki Lotto w Niemczech i Polsce. Wprowadzenie do regionu nowych produktów inspirowanych włoskim stylem i pasją do sportu poszerzy naszą ofertę klientów poza odzieżą i obuwiem sportowym. Cieszymy się na długą i udaną współpracę.

Ostatnio Fashioncenter otrzymało także licencję na markę Kappa na 25 lat.

Portfolio WHP Global obejmuje takie marki jak Anne Klein, Joseph Abboud, Joe Jeans i inne.

Copyright © 2023 FashionNetwork.com Wszelkie prawa zastrzeżone.

READ  Polska: podobno TVP organizuje ogólnokrajową selekcję do Eurowizji 2022

Henry Herrera

„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *