
Treść artykułu
WestJet ogłosił w środę, że wkrótce uruchomi bezpośrednie loty z Calgary do Islandii.
Linia lotnicza oświadczyła również, że wzmacnia swój hub obsługujący samoloty 787 Dreamliner, zwiększając częstotliwość lotów na trasach międzynarodowych i dodając ekskluzywne codzienne połączenie do Japonii.
Treść artykułu
„Dzisiejsze ogłoszenie podkreśla nasze zaangażowanie w zapewnienie niedrogiego połączenia Kanadyjczyków od wybrzeża do wybrzeża do niektórych z najpopularniejszych miejsc na świecie” – powiedział w komunikacie prasowym John Weatherill, wiceprezes wykonawczy i dyrektor handlowy WestJet Group.
Reklama 2
Treść artykułu
Od maja 2024 r. WestJet będzie oferować loty do Reykjaviku (Keflavik) na Islandii cztery razy w tygodniu. W oświadczeniu dodano, że będzie to jedyna linia lotnicza zapewniająca bezpośrednie połączenie z Calgary na Islandię.
„W porozumieniu z lokalnymi partnerami zgodziliśmy się ogłosić nasz zamiar rozpoczęcia usług w Keflaviku w maju; będziemy w dalszym ciągu uważnie monitorować aktywność wulkaniczną w okolicy i postępować zgodnie z zaleceniami władz lokalnych” – powiedział Wetherell.
Usługa zostanie rozszerzona dzięki umowie linii lotniczej z Islandii Air, która umożliwi gościom podróżowanie siecią Islandii Air i WestJet na podstawie jednej karty pokładowej, z wygodą jednorazowej odprawy, znakowania bagażu i kontroli bezpieczeństwa ostateczny cel. .
„Ta ekscytująca nowa trasa łącząca YYC z międzynarodowym lotniskiem Keflavik, międzynarodowym węzłem komunikacyjnym Islandii, zapewnia bezpośredni i wygodny dostęp do urzekającego piękna Islandii oraz otwiera przed podróżnymi więcej możliwości odkrywania i łączenia się z miejscami docelowymi na Islandii, w Europie i poza nią, w miarę jak będziemy nadal rozwijać działać” – powiedział Chris Dinsdale, dyrektor generalny władz lotniska w Calgary. , powiedział w komunikacie prasowym: „Rozwiń globalną łączność Calgary i upewnij się, że YYC jest wiodącą międzynarodową bramą”.
Treść artykułu
Reklama 3
Treść artykułu
Ogłoszono także więcej lotów z Calgary do Tokio w Europie na 2024 rok
Po pierwotnym ogłoszeniu w grudniu 2022 r. linia lotnicza oświadczyła, że doda także więcej lotów z Tokio, Rzymu, Barcelony, Edynburga, Paryża, Londynu i Dublina.
Od 3 kwietnia lot z Calgary do Tokio, który w 2023 r. oferowany był trzy razy w tygodniu, będzie teraz oferowany codziennie.
Od 16 marca loty z Calgary do Rzymu wzrosną z pięciu do sześciu razy w tygodniu.
Od 30 kwietnia loty z Calgary do Barcelony wzrosną z trzech do czterech razy w tygodniu. Ta sama częstotliwość zostanie wprowadzona z Calgary do Edynburga od 12 maja.
Loty z Calgary do Paryża i Londynu będą nadal oferowane codziennie przez cały rok.
Od 29 kwietnia połączenie z Calgary do Dublina będzie dostępne pięć razy w tygodniu.
Wschodnia Kanada widzi powrót usług europejskich
Tego lata WestJet ponownie połączy trzy główne miasta we wschodniej Kanadzie z miastami europejskimi. W komunikacie prasowym stwierdzono, że usługi rozpoczną się latem przyszłego roku z Toronto do Dublina i Edynburga, z Halifax do Dublina, Edynburga i Londynu, a także z St. John’s do Londynu.
„Londyn wzywa i jesteśmy w drodze! Zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby ponownie nawiązać bezpośrednie połączenie z Europą, a Nowa Fundlandia i Labrador z radością przyjmują szerokie korzyści – od naszej wysoce dochodowej branży turystycznej po naszą działalność i „Wyrażam uznanie dla WestJet za dostrzeżenie potencjału w naszej prowincji oraz dla St. John International za jego oddane wysiłki na rzecz rozwoju usług lotniczych. „Nie mogę się doczekać sukcesu tej trasy”, Premier Nowej Fundlandii i Labradoru, Dr – powiedział Andrew Furey w komunikacie.
Reklama 4
Treść artykułu
Nowe trasy wynikają z poważnych zmian strategicznych w WestJet
Ogłoszenia te następują po strategicznych zmianach pod rządami nowego kierownictwa WestJet, który przewiduje powrót linii lotniczej do zachodniej Kanady i skupienie się na podróżach wakacyjnych.
W październiku WestJet ogłosił, że loty między Toronto a Montrealem zostaną zawieszone na sześć miesięcy.
Rzecznik firmy powiedział, że posunięcie to jest zgodne ze strategią WestJets zakładającą obsługę dłuższych tras między wschodnią i zachodnią Kanadą.
To był pracowity rok dla WestJet pod rządami nowego dyrektora generalnego Alexisa von Hoensbroecha, ponieważ firma przejęła Sunwing Airlines i wchłonęła do swojej floty tanich przewoźników (ULCC) Swoop. Zniknięcie Swoopa z rynku ULCC nastąpiło po napiętych negocjacjach pracowniczych z pilotami, które doprowadziły do podwyżki wynagrodzeń pilotów WestJet i podniesienia poziomu wynagrodzeń pilotów Swoop do poziomu pilotów WestJet.
Powiązane historie
– Z plikami z The Canadian Press
Treść artykułu
„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”
uwagi
Postmedia stara się utrzymywać ożywione, ale obywatelskie forum dyskusyjne i zachęca wszystkich czytelników do dzielenia się swoimi opiniami na temat naszych artykułów. Moderowanie komentarzy przed pojawieniem się w serwisie może zająć do godziny. Prosimy, aby Twoje komentarze były istotne i pełne szacunku. Włączyliśmy powiadomienia e-mail — teraz otrzymasz wiadomość e-mail, jeśli otrzymasz odpowiedź na swój komentarz, pojawi się aktualizacja w wątku komentarzy, który obserwujesz lub jeśli użytkownik, którego obserwujesz, komentuje. Więcej informacji i szczegółów dotyczących dostosowywania ustawień poczty e-mail można znaleźć w naszych Wytycznych dla społeczności.