
Oficjalnie odsłoniła najnowszą instalację w oknach centrum Timmins (od lewej do prawej): Timmins James Bay MP, Charlie Angus, Coun. Corey Robin, który reprezentuje miasto w Radzie Dyrektorów BIA; i szef BIA Jimmy Roach. (Bob McIntyre, personel MyTimminsNow.com)
Sześć zestawów dwóch plakatów, które pojawiają się w pustych witrynach sklepowych w centrum Timmins, to dzieło artystów z Toronto. Jednak zrozumieli na temat „mieszkania w Timmins”.
Dzieło jest finansowane przez organizację z siedzibą w Toronto, której celem jest rozjaśnianie centrum miasta.
Prezes Timmins BIA, Cindy Campbell, mówi, że grupa ogłosi publiczne wezwanie do artystów tej jesieni.
„W oparciu o zaangażowanie w Północne Ontario, a zwłaszcza w Timminsa”, zauważa, „wychodzą oni konkretnie do rdzennych i północnych artystów, aby stać się częścią planu, aby ich dzieła mogły być wyświetlane w całej Kanadzie”.
Campbell mówi, że za każdym razem, gdy ktoś zatrzymuje się, by spojrzeć na sztukę, może zdać sobie sprawę, że w tej przestrzeni sklepowej jest potencjał.
„Nagle może pomysł na biznes typu mom-and-pop, który był w twojej głowie, stanie się rzeczywistością” – mówi. „Jeśli mogę pokazać swoje produkty tak, jakby pokazywały to, co robią, mam szansę w pracy”.
Dzieło zostało oficjalnie ujawnione w środę w następujących nagłówkach:
- 75 Sosna Św.
- ul. Sosnowa 85 S.
- 264 Trzecia Aleja
- 221 Trzecia Aleja
- 166 Trzecia Aleja
- 123 Trzecia Aleja
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.