Spider-Man 2: Jak Insomniac zajął się tworzeniem kombinezonu Venoma „Borderline Brutal”.

Spider-Man 2: Jak Insomniac zajął się tworzeniem kombinezonu Venoma „Borderline Brutal”.

W 1982 roku redaktor naczelny Marvela, Jim Shooter, kupił pomysł na czarny kostium Spider-Mana od 22-letniego fana Randy’ego Schuellera za 220 dolarów. Po odrzuceniu pomysłów fabularnych Schuyler, Shooter stworzył kostium wykonany z obcej substancji, symbionta, który zmienił moce Petera, a także jego wygląd. Reszta, jak mówią, jest historią.

Insomniac Games jest już jednym z najfajniejszych i najbardziej fantazyjnych projektów Spider-Mana w historii komiksów i będą robić własny kostium, gdy Spider-Man 2 pojawi się jeszcze w tym roku. Podczas premiery gry studio Insomniac ujawniło, że Peter Parker otrzyma własny kostium Symbionta wraz z mnóstwem nowych mocy i nowych problemów.

IGN spotkał się z dyrektorem kreatywnym Insomniac Bryanem Intiharem i dyrektorem gry Ryanem Smithem, aby omówić genezę koncepcji kombinezonu i sposób, w jaki Insomniac poradził sobie z kostiumem Symbionta.

Jeśli grałeś w pierwszą grę Insomniac ze Spider-Manem, możesz się zastanawiać, dlaczego kombinezon Symbiote nie był jednym z kostiumów do odblokowania w tej grze. Według Intihara, w czasie tworzenia Spider-Mana 1, zespół debatował, czy dołączyć skafander.

„Kiedy byliśmy głęboko zaangażowani w produkcję Spider-Mana 1, rozmawialiśmy o tym, co by dla nas zadziałało. I oczywiście, jak możesz sobie wyobrazić, wyszedł czarny garnitur – kombinezon Symbiote – i zdecydowaliśmy, czy idziemy aby nadać mu wygląd, czy też faktycznie go powiększymy?”

Zespół uważał, że kostium symbionta potrzebuje własnej gry, a Insomniac podjął świadomą decyzję, aby nie włączać kombinezonu do pierwszego w historii Spider-Mana, zamiast tego trzymał się koncepcji kontynuacji, w której mógłby zwrócić na siebie uwagę. „Byłem zaskoczony, że ludzie nie oszaleli tak, jak myślałem, ponieważ nie było go w pierwszej grze” — śmieje się Intihar.

Więc Insomniac zasiał ziarno pod koniec pierwszej gry, z Harrym Osbornem pokrywającym Venom Symbiote. Kiedy ogłoszono Spider-Mana 2, widziano Petera i Milesa Moralesów walczących z Venomem. A ostatnio widzieliśmy Petera zakładającego kombinezon Symbionta.

READ  Mówi się, że Kanye West i jego żona otrzymali „dożywotni zakaz pływania” po wypadku na łodzi w Wenecji

W przeszłości, z innych gier wideo, kombinezon Symbiote był głównie kosmetyczny, ale wersja kombinezonu Insomniac ma unikalne i agresywne zdolności. „Myślę, że symbiont w grze polega na sile i transformacji” — mówi reżyser Ryan Smith. „Jakie naprawdę potężne ruchy możemy sobie wyobrazić? Jak możemy sobie wyobrazić, jak działają z mackami Symbionta i naprawdę zmieniają styl gry.”

Różnica między tym, jak Peter gra w swoim normalnym kolorze, a tym, jak gra symbiontem, będzie natychmiast zauważalna, a gracze będą mieli dostęp do umiejętności, które wcześniej nie były dostępne. Cios Symbionta tak naprawdę zadziała tylko na jeden cel [and] Przyklej go do ścian, a uderzenie Symbionta wyrzuci grupę wrogów w powietrze. I to jest coś, co pozwala ci zmieniać biegi w walce Spider-Mana… To coś, czego wcześniej nie mieliśmy i możemy to przynieść z Symbiontem” – mówi Smith.

Zdecydowanie ma tę agresję, te uzależniające elementy, które można zobaczyć, jak się zmieniają [Peter’s] osobowość.


„Rozumiemy, że oczekiwania wobec Symbionta są naprawdę wysokie i chcieliśmy, aby wyglądał inaczej niż to, co zwykle widzisz” — dodaje Intihar. „Peter i Miles, wiele ich zestawów ruchów opiera się na płynności, szybkości i akrobatyce, a Symbiote to siła, moc i agresja i myślę, że chcieliśmy się upewnić, że z punktu widzenia rozgrywki było to reprezentowane”. Intehar mówi, że gracze powinni rzucić okiem na nowych graczy Petera, którzy są „bardziej agresywni i brutalni”.

Były obawy, że kombinezon symbionta może być zbyt potężny w grze, ale Intihar i Smith powiedzieli, że gra została zbalansowana, aby przedstawiać fantazję o sile, ale nie sprawiać, by gra „wydawała się bułka z masłem”.

READ  No Way Home Toma Hollanda ma nadzieję, że pewnego dnia nakręci film z Tobeyem Maguire i Andrew Garfieldem.

Tak więc kombinezon nie tylko będzie wyglądał świetnie, ale także zapewni graczom niesamowite i niesamowite moce. Ale co to oznacza dla fabuły? W zwiastunie kombinezon ma wyraźny psychologiczny wpływ na Petera, czyniąc go bardziej agresywnym, nawet w stosunku do swoich przyjaciół, takich jak Miles.

„Staramy się tak bardzo, jak tylko możemy, we wszystkim, co robimy, niezależnie od tego, czy chodzi o rozgrywkę, istnieje narracyjny powód, aby to robić” – mówi Intihar. Oczywiście, jak widzieliście w ujawnieniu rozgrywki [the Symbiote] Ma to duży wpływ na walkę, ale wpłynie na historię i jej przebieg. I myślę, że jeśli spojrzysz na historię symbiontów z komiksów, na pewno znajdziesz tę agresję, te jej uzależniające elementy, że możesz zobaczyć, jak się zmienia [Peter’s] osobowość. Myślę jednak, że w dalszej części gry będziemy dalej badać, w jaki sposób wpływa to na ludzi wokół Petera? Mile wpływów, wpływ na MJ, wpływ na innych.

Intehar mówi, że była to główna atrakcja pracy z kombinezonem symbionta. Nie tylko po to, by spełnić fantazję o mocy, choć byłoby tego mnóstwo, ale naprawdę zagłębić się w to, w jaki sposób ten garnitur może zepsuć Petera i zaszkodzić jego relacjom z innymi. „Słyszałem [Ganke] Na koniec powiedz: „Czy zwykle tak jest?” A Miles dodaje: „Nie, nigdy tego nie lubił… To jest coś innego”. [Peter] Miles ucina, gdy drugi mówi… Chcieliśmy, aby Symbiote był czymś poważnym, co kiedy Pete nie zachowuje się tak, jak zwykle, wpływa na jego bliskich? „

Kombinezon Symbiote ma różne pochodzenie w zależności od tego, który komiks czytasz, a Intihar mówi, że nie ujawni jeszcze, w jaki sposób Insomniac przedstawił kombinezon Peterowi. Jeśli grałeś w pierwszą grę, Intehar mówi, że zespół nadal szanuje „DNA” serii, ale nie będzie „bać się pomieszać”.

READ  Książę Edward „stracił nerwy” po złamaniu „całego protokołu” ekstrawagancją charytatywną | Królewski | Aktualności

Ale być może uda ci się dostrzec pewne wskazówki w projekcie garnituru, który tym razem nie jest tylko eleganckim czarnym garniturem. Jeśli przyjrzysz się uważnie, zobaczysz, że Peter ma kilka wąsów owiniętych wokół swoich ramion. Celem było zapewnienie fanów, że garnitur nie jest materiałowy, ale organiczny i że jego pochodzenie będzie „łączyć się z tym, dlaczego wygląda w określony sposób”, według Inthar. „Powiem ci, że w tym kostiumie jest więcej niż pokazaliśmy pod względem wizualnym, niż pokazaliśmy w tym ujawnieniu rozgrywki” – droczy się. „To połączenie naprawdę chęci posiadania tej znajomości, wiedzy, że jesteś czarny i [white] Kod pająka, ale jednocześnie dodaj do niego elementy, niektóre oczekiwane, niektóre nieoczekiwane, a niektóre jeszcze nie ujawnione.

Matt TM Kim jest starszym redaktorem działu IGN. Możesz uzyskać do niego dostęp @pracownik.

Luna Nunez

"Gracz. Introwertyk. Rozwiązujący problemy. Twórca. Myśliciel. Przez całe życie ewangelista żywności. Orędownik alkoholu."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *