Oczekiwano, że Sonos wypuści swoje pierwsze słuchawki w marcu 2024 r. w ramach ogromnego rozszerzenia swojej oferty produktów, ale wiarygodny raport powołujący się na wiele źródeł twierdzi obecnie, że przesunięto to na połowę roku.
Mark Gurman z Bloomberg twierdzi, że opóźnienie jest związane z „problemem” oprogramowania związanym ze sposobem łączenia słuchawek z sieciami Wi-Fi. Ten błąd wstrzymał proces testowania walidacji produktu w firmie Luxshare w Chinach. Mówi, że zgodnie z nowym harmonogramem te słuchawki premium trafią do odbiorców w pierwszej połowie czerwca.
Sonos pracuje nad swoimi pierwszymi słuchawkami od 2019 roku. Popyt na nie powinien być duży, a firma spodziewa się sprzedać od 650 000 do 1 miliona sztuk tylko w pierwszym roku. Prawdopodobnie będzie dostępny w cenie detalicznej 449 dolarów, zgodnie z pozycją premium Sonos na rynku.
Inteligencja systemu Windows w Twojej skrzynce odbiorczej
Zapisz się do naszego nowego, bezpłatnego biuletynu, aby w każdy piątek otrzymywać trzy wskazówki dotyczące oszczędzania czasu – I Zdobądź bezpłatne egzemplarze przewodników terenowych Paula Thurrotta dotyczących systemów Windows 11 i Windows 10 (zwykle 9,99 USD) jako specjalny prezent powitalny!
„*Wybierz wymagane pola
Dyrektor generalny Sonos, Patrick Spence, drażnił się ze słuchawkami podczas telekonferencji dotyczącej wyników firmy Sonos na początku tego miesiąca.
„Teraz całą naszą uwagę skupiamy na wprowadzeniu na rynek naszego długo oczekiwanego nowego produktu, który ogłosimy i wyślemy w trzecim kwartale”. [the quarter ending June 30]„” – powiedział. „Ta premiera zapewni nam pozycję w nowej, wielomiliardowej kategorii, zwiększając liczbę kategorii, w których gramy, z pięciu do sześciu i jeszcze bardziej dywersyfikując naszą działalność”.
Jak już informowaliśmy, Sonos planuje w tym roku także ekspansję na inne produkty i usługi. Gorman jednak rozwinął tę informację, opisując po raz pierwszy „duży głośnik do użytku koncertowego”. [that will] Rywalizuj z PartyBox firmy JBL.
Gorman poinformował również dzisiaj, że Apple porzucił wysiłki w zakresie inteligentnych pojazdów elektrycznych.
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.