„Jedyny alkohol, który naprawdę lubię, to tequila. Jestem fanką 21Seeds, więc było to dla mnie oczywiste” – powiedziała WWD aktorka Rachel Bilson o współpracy z założoną przez kobiety marką tequili przy nowej kampanii zatytułowanej „Serving Summer”. ” Bilson po ponad dwóch dekadach ponownie wciela się w swoją ukochaną postać Summer Roberts z The OC.
Twórca programów telewizyjnych Josh Schwartz i producentka wykonawcza Stephanie Savage, która kieruje Fake Empire Production, współpracowali z Bilsonem nad kampanią obejmującą charakterystyczne koktajle 21Seeds.
Więcej z WWD
Bilson jest „wielkim fanem przypraw”, a jej ulubionym smakiem jest markowa tequila z ogórkiem jalapeno do robienia pikantnych margarit. Wspominając 21 lat, jakie minęło od pierwszego sezonu serialu i 21 nasion, Bilson stwierdziła, że ta okazja nie może być „doskonalszym momentem”, aby ponownie wcielić się w rolę Roberts.
„Jesteśmy bardzo wdzięczni 21Seeds za umożliwienie ponownego omówienia naszego pierwszego wspólnego projektu z okazji jego 21. urodzin” – powiedział Schwartz. „Ciągle dostajemy pytania o ponowne spotkanie lub o to, gdzie będą teraz przebywać nasi bohaterowie, i uznaliśmy, że to fajny sposób na ponowne spędzenie czasu z Summer Roberts. Wszędzie ukryte są pisanki, a także wzmianki o niektórych z najbardziej pamiętnych chwil z przedstawienia.”
Chociaż Bilson obszernie opowiadała o swoim zamiłowaniu do czasu spędzonego w serialu, „przyprowadzono ją z powrotem i przypomniano jej o czasie spędzonym w serialu”. [they] Na planie „zastrzeliła pilota”.
„Bardzo kocham tę postać” – powiedział Belson. „Dało mi to możliwość ponownego zapoznania się z niektórymi jej kultowymi dialogami, co zawsze jest zabawne. To cudowna podróż w przeszłość”.
Chociaż Bilson współpracowałaby ze Schwartzem i Savage’em nad „wszystkim”, nie jest pewna, czy wszyscy członkowie oryginalnej obsady byliby zainteresowani wznowieniem serialu. Jednak pielęgnuje wspomnienia, które stworzyła na początku XXI wieku.
„Oczywiście bardzo kocham lato, ale szanuję fakt, że to, co zrobiliśmy 21 lat temu, było wyjątkowe” – powiedział Belson. „Może nie chcesz dotykać tego typu rzeczy. To trwało w tę i z powrotem. Ma to jakość, którą ludzie wciąż oglądają”. [the show] Dlatego dobrze, że jest tak, jak jest.
Jako osoba związana z branżą mody od lat, w tym grając w Reklama lodów Magnum w reżyserii Karla LagerfeldaTo jest nazwane Reżyser stylu Sunglass Hut w 2010 roku I Projekt linii DKNY w 2008 rokuBilson miała 21 lat, kiedy po raz pierwszy zaczęła kręcić The OC w 2003 roku. W szczytowym okresie szaleństwa na paparazzi, mając około dwudziestu lat, intensywnie fotografowała i należała do początku XXI wieku. Styl gwiazd Wygląd, który obecnie służy jako inspiracja Ożywienie trendu Y2K.
Bilson często wspomina przeszłość, gdy zabiera swoją dziewięcioletnią córkę na zakupy. „To szaleństwo wiedzieć [the styles] Wróciło z pełną mocą i teraz moja córka ma na sobie niektóre rzeczy, które ja nosiłabym.
Jako fanka tego trendu Bilson powiedziała, że pomaga córce stylizować swój wygląd, gdy miała około 20 lat. Ale teraz, jako 42-letnia matka, Bilson nie zamierza ponownie zastanawiać się nad noszeniem góry od bikini, jak kiedyś, ani nie jest fanką dżinsów z niskim stanem.
Bilson i Adrienne Cuschieri, menadżerki biznesowe w 21Seeds, zgadzają się, że Summer Roberts to idealna dziewczyna 21Seeds – szczególnie ze względu na jej zamiłowanie do koktajli z tequilą.
„Summer Roberts jest ucieleśnieniem prawdziwej fanki 21Seeds – nigdy nie bierze wszystkiego zbyt poważnie, łączy wszystkich i zawsze chce się dobrze bawić” – powiedziała Koschieri. „Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak kampania zainspiruje naszych klientów do nawiązania kontaktu poprzez ulubione, łatwe w przygotowaniu koktajle 21Seeds i sceny z „The OC”.
Na początku tego lata 21Seeds współpracowało również z Miłość Shack Fancy Na torebce koktajlowej z limitowanej edycji.
Kampania Bilsona będzie emitowana w 21Seeds, na licencji Warner Bros. Discovery Global Consumer Products na Hulu, Max i Peacock od poniedziałku z trzema 15-sekundowymi odcinkami przedstawiającymi trzy smaki ogórka Jalapeño, pomarańczy Valencia i hibiskusa grejpfrutowego.
Najlepsze z WWD
„Gracz. Introwertyk. Rozwiązujący problemy. Twórca. Myśliciel. Przez całe życie ewangelista żywności. Orędownik alkoholu.”