YVR odnosi się do masowych odwołań i opóźnień spowodowanych burzą zimową.
Międzynarodowe lotnisko w Vancouver (YVR) wydało oświadczenie za oświadczeniem „Bezprecedensowa” liczba odwołanych lotów Z powodu najgorszej zimowej burzy w roku.
Największe lotnisko w Kolumbii Brytyjskiej twierdzi, że loty „stabilnie przylatują i odlatują” w czwartek (22 grudnia) po tym, jak linia lotnicza została zmuszona do odwołania lwiej części lotów międzynarodowych z powodu złej pogody.
Wielu pasażerów czekało godzinami na płycie lotniska YVR w samolotach, a niektórzy musieli czekać ponad 10 godzin. Tamara Froman, prezes i dyrektor generalny Vancouver Airport Authority, odniosła się do długiego czasu oczekiwania na czwartkowej konferencji prasowej, nazywając go „nie do przyjęcia”.
Szlaki, chodniki i płyty postojowe są teraz „otwarte i wolne od śniegu i lodu”, a wszystkie urządzenia do usuwania śniegu działają.
„Odwołaliśmy 100 z łącznie 660 lotów” – dodał Froman, zauważając poprawę operacji od czwartku.
„Rozumiemy, że podróżowanie było wyzwaniem dla pasażerów i skutki surowej zimowej pogody dla osób i rodzin w tym okresie świątecznym” – powiedziała.
„Chcemy zapewnić naszą społeczność, że podjęliśmy wszelkie możliwe środki, aby zapewnić bezpieczne przemieszczanie się ludzi, samolotów i toreb”.
Pogoda w Metro Vancouver powoduje opóźnienia w YVR
Lotnisko ostrzega podróżnych, aby spodziewali się kolejnych opóźnień i odwołań w przyszłości dni z powodu kolejnej dużej burzy zimowej.
Podróżnych zachęcamy do sprawdzenia Szczegóły lotu z YVR online lub z liniami lotniczymi przed przylotem.
Aby utrzymać operacje przeniesione do następnej burzy zimowej, YVR tymczasowo zaplanował niektóre przychodzące loty międzynarodowe do piątku do 5 rano.
Lotnisko współpracuje również z partnerami lotniczymi, aby zapewnić podróżnym zaktualizowane rozkłady lotów przed kolejną burzą. W przypadku nadchodzących lotów YVR będzie współpracować z liniami lotniczymi, aby zapewnić dostęp do bramek w kolejności sekwencyjnej, tak aby pasażerowie nie byli zatrzymywani na pokładzie.
Na lotnisku zostanie również rozmieszczony dodatkowy personel, który pomoże zorganizować bagaż i pomóc pasażerom w zlokalizowaniu ich rzeczy. Będą również wspierać pasażerów na stacjach, „zapewniając koce, napoje i pomoc w czasie rzeczywistym”.
YVR radzi podróżnym, aby przybyli na miejsce co najmniej dwie godziny przed lotami krajowymi i trzy godziny przed lotami amerykańskimi i międzynarodowymi. Jednak podróżni muszą teraz dać sobie więcej czasu – i więcej czasu na dojazd na lotnisko – z powodu złej pogody.
„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”