
Jeśli nie zostaniesz od razu sprzedany w stylu artystycznym w The Legend of Zelda: Przebudzenie wiatruNie czuj się źle. NowyCzy znasz gry?Tłumaczenie Nintendo marzenie Magazyn z połowy 2000 roku ujawnia, że twórca Mario, Shigeru Miyamoto, nie był fanem Toon Link ani reszty podejrzanej, anime estetyki Wind Wakera.
Według producenta serii Zelda, Eijiego Aonumy – ówczesnego dyrektora Wind Wakera – Miyamoto starał się odejść od idei realistycznego stylu artystycznego, aż do końca cyklu rozwojowego gry. A kiedy po raz pierwszy zobaczył Linka w filmie Wind Waker, wydawał się „huśtać”, twierdząc, że nie sprzeda.
Oto strona historii Onumy – ujawnia, jak zespół musiał ukryć wszystko przed Miyamoto, aby rozpocząć projekt:
Onuma: „Gdybyś poszedł i porozmawiał z nim od samego początku, myślę, że powiedziałby: „Jak się ma Zelda? „…Miyamoto miał trudności z porzuceniem do końca stylu Realistic Link Art.
„W pewnym momencie jest [Miyamoto] Musiał zrobić prezentację wbrew swojej woli. Wtedy coś powiedział [to me] Jak „Wiesz, nigdy nie jest za późno, aby zmienić kurs i stworzyć realistyczną Zeldę”.
Miyamoto nie był naprawdę zadowolony z wyniku, ale nie miał innego wyjścia, jak zaakceptować ten nowy wygląd ze względu na ograniczenia czasowe i fakt, że zespół miał zająć „10 lat”, aby gra Zelda wyglądała realistycznie.
Najbardziej realistyczna następna generacja serii znalazła się w życiu GameCube księżniczka zmierzchu, który został również wydany na Wii jako tytuł startowy. Przed tą grą i Wind Waker najwcześniejsze wspomnienia Zeldy na GameCube można powiązać z popularną grą. Pokaz technologii kosmicznej od 2000 roku.
W tym samym filmie (poniżej) zauważono również, jak początkowy plan Nintendo dotyczący serii The Legend of Zelda na GameCube polegał na polepszeniu grafiki w okaryna czasu A Maska Majora – Powstaje prototyp (w tym samym stylu wizualnym, co te gry).
W końcu narodziło się Toon Link i chociaż Miyamoto na początku nie był jego fanem – reszcie zespołu spodobał się nowy wygląd, który czerpał inspirację z anime „Watch It As Kids”, a zwłaszcza z filmu z 1971 roku. wyspa skarbów zwierząt.
Co sądzisz o stylu artystycznym Wind Waker? Czy jesteś jej fanem? Powiedz nam poniżej.
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.