mapy Google Mówi się, że rozciąga się na jabłko’S iOS I CarPlay Funkcja prędkościomierza i ograniczenia prędkości jest od dawna oferowana w jego systemie operacyjnym, Android.
TechCrunch Zostało to zgłoszone We wtorek (9 lipca) firma Google poinformowała, że zauważyła w zeszłym tygodniu funkcję dostępną dla użytkowników iPhone’a w Indiach, a we wtorek potwierdziła, że funkcja ta zostanie wdrożona na całym świecie.
Z raportu wynika, że funkcja ta pomaga użytkownikom uniknąć mandatów za przekroczenie prędkości podczas jazdy, pokazując prędkość samochodu, gdy ludzie rozpoczynają nawigację w Mapach Google, i zmieniając kolory wskaźnika prędkości, aby przypominać o konieczności jazdy zgodnie z ograniczeniami prędkości.
Według Google prędkość pojazdu jest wyświetlana „wyłącznie w celach informacyjnych”. Strona wsparciaco sugeruje, że kierowcy powinni polegać na prędkościomierzu w swoich samochodach.
Z raportu wynika, że Google uruchomiło funkcję prędkościomierza i ograniczeń prędkości w systemie Android w 2019 roku.
Ta nowa funkcja dołączy do innych funkcji dodanych do Map Google w ostatnich miesiącach.
Należą do nich uruchomiona w lutym funkcja oparta na sztucznej inteligencji, która pomaga ludziom odkrywać miejsca, dostarczając spersonalizowane rekomendacje na podstawie konkretnych potrzeb użytkowników.
Na przykład, jeśli ktoś odwiedza San Francisco i chce zwiedzić sklepy ze starociami, może po prostu zapytać w Mapach Google o „miejsca vintage w San Francisco”. Następnie modele AI analizują dostępne informacje, w tym obrazy, oceny i recenzje społeczności zajmującej się mapami, aby przedstawić sugestie.
W listopadzie do Map Google dodano funkcję, która pomaga grupom planować wycieczki, tworząc wspólną listę, na której członkowie grupy mogą dodawać miejsca, które chcą odwiedzić, i głosować na działania grupowe, używając emotikonów, takich jak serduszko lub kciuk w dół.
W tym samym miesiącu Google dodało „funkcję małej firmy”, która umożliwia sprzedawcom wyraźne wyświetlanie statusu małej firmy zarówno w Mapach, jak i w wyszukiwarce, co ułatwia znajdowanie tych firm na liście sprzedawców.
Ta funkcja ma pomóc konsumentom w znajdowaniu nowych małych firm i robieniu zakupów w nich. Ma na celu przyciągnąć uwagę 84% konsumentów, którzy stwierdzili, że dla nich priorytetem jest wspieranie lokalnych i małych przedsiębiorstw.
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.