Łatka Kerbal Space Program 2 będzie próbowała naprawić dziwne błędy fizyki

Łatka Kerbal Space Program 2 będzie próbowała naprawić dziwne błędy fizyki

Kerbalski Program Kosmiczny 2 Wystartowała we wczesnym dostępie w lutym ubiegłego roku, przyciągając wielu widzów do oryginalnej gry wideo. Ale pierwsze wydanie zawierało kilka trudnych błędów, w szczególności problemy z interfejsem użytkownika i wyzwania związane z osiągnięciem orbity okołoziemskiej. Na szczęście zespół deweloperski pracuje nad pierwszym patchem do gry, który planuje wypuścić najwcześniej w czwartek.

W Post na forum Kerbal Space Program, twórcy powiedzieli, że poprawka będzie dotyczyć niektórych konkretnych problemów. Obejmują one poprawę przepływu zasobów i naprawienie błędu „silnika Krakena”, który powodował „szalony ciąg wsteczny, gdy dysza silnika była zatkana”. Deweloperzy są również związani z Bardziej szczegółowy post na blogu na forum, aby dać wgląd w proces naprawiania tych błędów przez zespół. To interesujące, choć przerażające, patrzeć na pracę włożoną w stworzenie skomplikowanego i realistycznego symulatora rakiet.

Chociaż gra jest w fazie wczesnego dostępu i podlega zmianom i ulepszeniom, w krótkim okresie ucierpiała na mieszanych recenzjach na Steamie. Gracze pozostawili negatywne komentarze dotyczące tych konkretnych błędów. Program kosmiczny Kerbala, wprowadzony na rynek w 2015 roku, ma zagorzałą rzeszę fanów, którzy spędzili wiele godzin budując rakiety, samoloty i samoloty rakietowe – w rezultacie kontynuacja podlega bardzo wysokim oczekiwaniom. Miejmy nadzieję, że wczesna premiera da programistom dużo czasu na załagodzenie problemów.

Czytaj więcej

READ  Badanie wykazało, że Arktyka ociepla się około cztery razy szybciej niż cała planeta

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *