Znany amerykański krytyk kulinarny Keith Lee przyjeżdża do Toronto i nie może się doczekać, aby udostępnić bezpłatną recenzję niektórych z najlepszych niezależnych restauracji w mieście.
Oczekuje się, że Lee, który pochodzi z Detroit, ale obecnie mieszka w Las Vegas, w najbliższej przyszłości odwiedzi Big Smoke wraz z rodziną w ramach swojej inauguracyjnej międzynarodowej wycieczki kulinarnej „FamiLee”.
Następnym przystankiem Lee w Toronto będzie jego pierwsza wizyta w recenzowaniu restauracji poza Stanami Zjednoczonymi.
Dokładna data jego przybycia do miasta nie została na razie ogłoszona, ale można powiedzieć, że wkrótce.
W filmie opublikowanym 2 kwietnia na TikToku i Instagramie Lee powiedział, że „zmienił plany”, stwierdzając, że z „powodów służbowych” jego obecny przystanek w Atlancie w stanie Georgia został „przełożony”.
„Jednak następnym przystankiem na trasie FamiLee Food Tour będzie Toronto w Kanadzie. Nadchodzimy!”, powiedział.
Żonaty ojciec dwójki dzieci powiedział dalej, że pozostanie w Atlancie jeszcze tylko kilka dni i w ramach prezentu na pożegnanie wypożyczył kilka food trucków i w środę będzie rozdawał darmowe posiłki. Setki osób zgłosiło się, aby wziąć udział w tym rozdaniu.
Lee, który na filmie ma na sobie ciepły beżowy kapelusz i szarą kurtkę, stwierdził następnie, że „naprawdę jest przygotowany na podróż do Kanady” i zapytał mieszkańców Toronto, którzy mają lub znają kogoś, kto ma „popularny sklep ze świetnym jedzeniem i świetnymi obsługi klienta, ale może potrzebować marketingu.” Skontaktuj się z nim, aby uzyskać „całkowicie bezpłatną” recenzję.
Zaprasza ludzi do wysłania mu bezpośredniej wiadomości, oznaczenia go na filmie w mediach społecznościowych lub wysłania mu e-maila.
Słynny krytyk kulinarny zauważył, że wyszukuje rekomendacje restauracji w Toronto, które można podzielić na trzy kategorie: „sklepy z mamami i popami”, „restauracje, które według torontończyków ucieleśniają scenę kulinarną” oraz „restauracje z różnych, różnorodnych środowisk”. kultur.”
„Toronto, do zobaczenia wkrótce” – powiedział.
Mając 2 miliony obserwujących na Instagramie i kolejne 16 milionów na TikToku, pozytywna recenzja Lee na temat jedzenia i gościnności w restauracji może całkowicie zmienić biznes, często powodując chaos w kuchni i długie kolejki. Zjawisko to znane jest jako „efekt Keitha Lee”.
W swoich recenzjach Lee stara się zachować anonimowość i unika specjalnego traktowania. Wiadomo również, że wysyła członków swojej rodziny po przygotowane jedzenie.
„Gracz. Introwertyk. Rozwiązujący problemy. Twórca. Myśliciel. Przez całe życie ewangelista żywności. Orędownik alkoholu.”