Do tej pory pan Stenhouse ma ponad 180 000 obserwujących na Instagramie, ponad 33 000 obserwujących na TikToku i ponad 90 000 subskrybentów na YouTube, gdzie jego filmy pokazują, jak szlifuje historyczne podłogi lub udziela wskazówek każdemu, kto chciałby spróbować tego samodzielnie .
„Mam wrażenie, że miliony lajków zdobywają ludzie tacy jak Dwayne „The Rock” Johnson i Justin Bieber, a nie ludzie tacy jak ja” – powiedział.
Jego filmy generowały tak duże liczby, że może także na nich zarabiać.
„Wszystko wydarzyło się tak szybko, ale możliwość zarobienia dodatkowych pieniędzy jest niesamowita. Uwielbiam odpowiadać na pytania ludzi dotyczące ich pytań dotyczących szlifowania i pomagać im.
„Kiedy byłem w szkole, miałem ADHD, nie mogłem się skoncentrować, nie mogłem usiedzieć w miejscu i było to dla mnie trudne, ale teraz, kiedy jestem czymś zaangażowany, jestem bardzo skupiony i muszę być w tym najlepszy, a dzięki szlifowaniu nigdy mi się to nie nudzi” – powiedział.
Powiedział, że ma także nadzieję być inspiracją dla innych młodych ludzi, którzy mogli mieć w przeszłości trudne doświadczenia.
„Miałem bardzo trudny start w życie na farmie Bella w Yorku, mając tylko jednego rodzica, ale wszystko może zamienić się w siłę” – powiedział.
„Jako dziecko prześladowano mnie, ale teraz świat mówi: «Danny, jesteś niesamowity», a ja chcę tylko, żeby ludzie wiedzieli, że to długie życie i że to nie jest twoja przeszłość ani trauma, po prostu uwierz w siebie”.
„Internetowy geek. Myśliciel. Praktyk od piwa. Ekspert od bekonu. Muzykoholik. Certyfikowany guru podróży.”