Najlepsi ludzie Dundera Mifflina wracają do biznesu z nowym start-upem.
AT&T zostało przegrupowane biurko W rolach głównych Rainn Wilson, Craig Robinson, Jenna Fischer, Kate Flannery, Brian Baumgartner i Creed Bratton w nowej reklamie sieci biznesowej AT&T Business Next Level Network.
W reklamie cała szóstka ponownie się łączy biuro Aktorzy zamiast wcielać się w postacie z popularnego serialu komediowego NBC, odtwarzają swoje wersje samych siebie. Ogólne założenie jest takie, że Wilson, który grał Dwighta Schrute'a w komedii o miejscu pracy, otwiera małą firmę o nazwie „Sleep With Rain”, dzięki której ma nadzieję pomóc klientom spać spokojnie przez całą noc. „Przez lata mój głos usypiał ludzi – moją matkę, moją żonę, mojego terapeutę – więc postanowiłem to wykorzystać” – żartuje.
Następnie reklama ujawnia fałszywy produkt: niestandardową poduszkę z dwoma głośnikami, które odtwarzają dźwięk Wilsona opowiadającego o jego medytacjach podczas snu.
Robinson, który w serialu grał Daryla Philbina, przybywa do biura, które wygląda trochę jak miejsce pracy Scrantona z serialu. „Rainbow, gotowa do startu?” – pyta jego były przedstawiciel. Fisher, która grała Pam Beesly, trzyma w dłoni balony. „Szczęśliwego dnia premiery!”
Wilson przemawia do kamery z niezwykłą pewnością siebie, która przypomina Dwighta w całym serialu. „Przynosząc światu więcej snu, być może uda mi się osiągnąć pokój na świecie” – mówi dramatycznie. Następnie Fisher i Robinson przedstawili się jako menedżerowie ds. mediów społecznościowych i dyrektorzy ds. technologii w firmie Sleep With Rain.
Później Baumgartner, grający tępe księgowego Kevina Malone’a, zostaje przedstawiony jako szef produktu, a za nim Flannery (opisana jako „naprawiacz”), która porównuje szorstkie lekceważenie współpracowników swojej bohaterki, Meredith Palmer. „Nie obchodzi mnie poduszka” – mówi. „Jestem tu tylko ze względu na internet”.
Robinson wyjawia, że w imię „cyberbezpieczeństwa” zamknął wszystkich pracowników na klucz w najważniejszym pomieszczeniu w biurze, a zespół podejmuje szereg niezbyt sprytnych prób ponownego włamania się do pokoju, łącznie z uderzaniem go poduszkami i podpalenie. Używając pistoletu na koszulkę, w końcu wyrzucił pokrytego poduszką Robinsona przez drzwi, ostatecznie powodując ich otwarcie.
Ale napięcie odcięło prąd w pomieszczeniu i ktoś krzyknął: „Kto wyłączył światło?” Bratton, ujawniając, że przez cały czas przebywał w zamkniętym pokoju. Flannery zwraca uwagę, że nadal mogą uruchomić witrynę, korzystając z usługi AT&T Internet Backup.
Reklama kończy się, gdy sześciu byłych członków obsady jest wyczerpanych i odpoczywa na firmowych poduszkach, a niektórym z nich wydaje się, że zaledwie kilka sekund dzieli ich od zaśnięcia. „Wkrótce cały świat będzie sypiał z Ryanem” – mówi Wilson.
biurko Program emitowany był w stacji NBC przez dziewięć sezonów, od 2005 do 2013 roku. Od zakończenia pierwotnego programu nieustannie krążą plotki, że serial może przeżywać renesans. Współautor Greg Daniels zauważył, że w październiku 2023 r. nie ma nic do ogłoszenia; Ale, THR wspomniany Że Daniels właśnie przygotowywał pokój dla scenarzystów biuroPowiązany projekt w styczniu.
Obejrzyj całą reklamę AT&T powyżej.
Subskrybuj Tygodnik Rozrywki Bezpłatny codzienny biuletyn Otrzymuj najświeższe wiadomości telewizyjne, ekskluzywne pierwsze spojrzenia, podsumowania, recenzje, wywiady z ulubionymi gwiazdami i nie tylko.
Powiązana zawartość:
„Gracz. Introwertyk. Rozwiązujący problemy. Twórca. Myśliciel. Przez całe życie ewangelista żywności. Orędownik alkoholu.”