Google wprowadziło na rynek serię smartfonów Pixel 8 wraz ze smartwatchem Pixel Watch 2, który można połączyć z aplikacją Fitbit. Należąca do Google firma, która słynie z trackerów fitness, niedawno wypuściła na rynek Fitbit Charge 6. Jednak aplikacja wymagana do obsługi opaski fitness Charge 6 jest niedostępna dla użytkowników już od wielu godzin.
Według raportu 9to5Google problem zaczął się 11 października i spowodował, że w aplikacji przestały być wyświetlane jakiekolwiek statystyki. W raporcie zauważono, że użytkownicy mogli zobaczyć puste miejsce tylko wtedy, gdy próbowali sprawdzić swoje dane. Na stronie urządzenia w aplikacji również pojawił się komunikat o błędzie: „Nie masz jeszcze żadnych połączeń”.
Awaria spowodowała, że smartwatche Pixel Watch 2 połączyły się z aplikacją Fitbit. Tymczasem nowo uruchomiona aplikacja Charge 6 stała się całkowicie bezużyteczna, ponieważ cały proces odbywa się w aplikacji.
Jednak z raportu wynika, że urządzenia w dalszym ciągu śledzą statystyki i oczekuje się, że zsynchronizują je po przywróceniu backendu. Ponad 3000 użytkowników zgłosiło również problemy z Downdetectorem.
Jak Fitbit zareagował na ten problem
Wsparcie Fitbit potwierdziło problem, mówiąc: „Wiemy, że niektórzy klienci mają problemy z aplikacją Fitbit i obecnie badamy je. Serdecznie przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za cierpliwość!”
Według raportu 9to5Google problem zaczął się 11 października i spowodował, że w aplikacji przestały być wyświetlane jakiekolwiek statystyki. W raporcie zauważono, że użytkownicy mogli zobaczyć puste miejsce tylko wtedy, gdy próbowali sprawdzić swoje dane. Na stronie urządzenia w aplikacji również pojawił się komunikat o błędzie: „Nie masz jeszcze żadnych połączeń”.
Awaria spowodowała, że smartwatche Pixel Watch 2 połączyły się z aplikacją Fitbit. Tymczasem nowo uruchomiona aplikacja Charge 6 stała się całkowicie bezużyteczna, ponieważ cały proces odbywa się w aplikacji.
Jednak z raportu wynika, że urządzenia w dalszym ciągu śledzą statystyki i oczekuje się, że zsynchronizują je po przywróceniu backendu. Ponad 3000 użytkowników zgłosiło również problemy z Downdetectorem.
Jak Fitbit zareagował na ten problem
Wsparcie Fitbit potwierdziło problem, mówiąc: „Wiemy, że niektórzy klienci mają problemy z aplikacją Fitbit i obecnie badamy je. Serdecznie przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za cierpliwość!”
poszerza się
Na stronie społeczności Fitbit znajduje się również baner o treści: „Kontynuujemy badanie problemu wpływającego na urządzenia Fitbit. Dziękujemy za cierpliwość”.
Wydaje się, że przerwy w dostawie prądu były powszechnym problemem, a ich wydłużony czas był szczególnie zauważalny. Według raportu niektóre funkcje aplikacji Fitbit zaczęły działać. Na przykład dla niektórych użytkowników statystyki zaczynają się już pojawiać. Jednak strona urządzenia nie jest jeszcze spójna.
(historia rozwoju)
Koniec artykułu
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.