Liga ogłosiła we wtorek, że Fanatics zastąpi Adidasa jako oficjalnego dostawcę strojów dla National Hockey League począwszy od sezonu 2024-2025.
10-letnia umowa oznacza pogłębienie relacji firmy z NHL, a marka Fanatics po raz pierwszy pojawi się na strojach dla zawodników w sporcie zawodowym. Warunki umowy nie były natychmiast dostępne.
„To decydujący moment w historii Fanatics i świadectwo pragmatycznych i opartych na współpracy relacji z NHL, które zbudowaliśmy przez lata” – powiedział w oświadczeniu założyciel i dyrektor generalny Fanatics, Michael Rubin.
NHL rządzą fanatycy Witryna handlu elektronicznego Z ponad 90 milionami klientów na całym świecie. Od 2018 roku firma produkuje również odzież sportową i treningową dla ekstraklasy oraz wszelkie nakrycia głowy dla zawodników i trenerów.
Ponadto Fanatics mają wieloletnie relacje z ponad 80 obecnymi i byłymi gwiazdami hokeja poprzez ich dział pamiątek i przedmiotów kolekcjonerskich.
„The Fanatics jest liderem rynku w branży sportowej z dużymi osiągnięciami w handlu elektronicznym i operacjach detalicznych… Nasi gracze i fani powinni z niecierpliwością czekać na to, co Fanatics wniosą do najlepszych strojów we wszystkich dyscyplinach sportowych” – powiedział Komisarz NHL. Gary Pittman w oświadczeniu.
Liga powiadomiła firmy odzieżowe w lipcu, że prawa do koszulki wróciły do gry po tym, jak Adidas powiedział, że nie będzie starał się o odnowienie pod koniec siedmioletniego kontraktu.
Adidas nabył prawa od Reeboka począwszy od sezonu 2017-2018. Ta umowa była wyceniana na 70 milionów dolarów rocznie. Według ESPN.
Fanatycy powiedzieli we wtorek, że będą produkować nowe stroje NHL w Kanadzie w tej samej fabryce, która produkuje stroje NHL na lodzie przez ostatnie trzy dekady. Firma zapowiedziała, że w ciągu najbliższych 18 miesięcy zbuduje zespoły i zwiększy zasoby w ramach przygotowań do uruchomienia.
Fanatics powiedzieli, że natychmiast rozpocznie współpracę z 32 klubami, menedżerami sprzętu i zawodnikami.
„Wszystko, co robimy jako firma, przesuwa granice, aby tworzyć bardziej wciągające doświadczenia i rewolucyjne produkty dla fanów, sportowców i partnerów. Nie mogę się doczekać, aby po raz pierwszy zobaczyć naszą markę na oficjalnych strojach na lodzie” – powiedział. .
„Nieuleczalny badacz twittera. Amatorski adwokat mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany guru muzyki. Becon ćpuna. Skłonny do napadów apatii”.