podczas jego otwierania chcę Networking Technology Conference, niezależna firma zajmująca się ładowaniem elektrycznym Einride przedstawiła nowe oprogramowanie i produkty sprzętowe. Obejmuje to aktualizacje systemu operacyjnego Saga, a także debiut nowej koncepcji E-Trailer Einride – koncepcji projektowej, która zapewnia kompleksowe informacje o ładowności, a także dodatkowy ogólny zasięg dzięki zintegrowanemu akumulatorowi.
Einride to firma zajmująca się technologiami transportu towarowego założona w Szwecji w 2016 r., która opracowuje zelektryfikowane komercyjne rozwiązania mobilności i autonomiczne ciężarówki klasy 8. Po raz pierwszy omówiliśmy start-up w 2018 r., kiedy zaprezentowaliśmy T-Log, W pełni autonomiczna elektryczna ciężarówka do pozyskiwania drewna.
Następnie pojawiła się tablica z nazwą Ainred, Pod – całkowicie elektryczna, bez kierowcy ciężarówka, która była pierwsza Testy na drogach publicznych rozpoczęły się w Szwecji w 2019 roku Wkrótce trafi też na amerykańskie drogi. zeszłego listopada, gdzie chcesz ogłosił wejście na rynek amerykańskiw tym plany nowej siedziby w Nowym Jorku
Ponadto Einride rozpoczął szkolenie operatorów zdalnych kapsuł w Teksasie po widowni Przedstawiamy pierwszego gracza Podtworząc zupełnie nowy zawód w zakresie ładowania elektrycznego.
Oprócz rozwijania własnych niezależnych ciężarówek kapsułowych, Einride E-Trucks również zapewnia Zawiera platformę Saga opartą na danych, która pomaga ulepszać floty i logistykę dla swoich klientów. Tylko w 2022 roku Ainred podzielił się planami publikacji Akumulator do wózków elektrycznych 200 BYD z serii 8 w Stanach Zjednoczonych i we współpracy z Duński gigant żeglugowy AP Moller-Maersk (znany również jako Maersk), aby zelektryfikować sektor ładowania.
Wraz z najnowszym ogłoszeniem ze Szwecji, Einride wzmocnił swój system Saga OS i może wkrótce zaoferować imponującą nową przyczepę z napędem elektrycznym.
Einride aktualizuje Sagę dla flot i ujawnia nową, fajną koncepcję
Einride ogłosił swoje nowe produkty podczas swojego pierwszego pojawienia się chcę nie – Konferencja odbyła się w Göteborgu w Szwecji, aby zaprezentować przemówienia programowe, dyskusje panelowe i prezentacje liderów technologii i zrównoważonego rozwoju.
Podczas wydarzenia Einride ogłosił kilka własnych ogłoszeń, zwłaszcza dotyczących swojego systemu operacyjnego Saga. Saga obecnie pomaga usprawnić przepływy transportowe dla elektrycznych i autonomicznych flot towarowych, analizując wszystkie warunki fizyczne i potrzeby dotyczące tras z matematyczną precyzją.
Einride Mesh po raz pierwszy zaprezentował rozszerzony i zaktualizowany interfejs użytkownika dla oryginalnych aplikacji Saga – Evolve, Explore, Book i Orchestrate -. Ponadto Einride dał widzom zajawkę na nową platformę programistyczną API, Extend API. W programie Extend dostępne są trzy nowe, odrębne aplikacje Saga zaprojektowane specjalnie, aby pomóc klientom flotowym w uproszczeniu dostaw:
- oddać: Dostarcza kierowcom instrukcje dostawy, aktualizacje statusu w czasie rzeczywistym i cyfrowe dowody dostawy, jednocześnie informując zespoły magazynowe
- Chodnik: Wyrównuje samodzielne dostawy z własnymi wygodnymi stacjami ładowania
- król: Monitoruje rentowność i trwałość zasobów elektrycznych
Przedstawiamy e-zwiastun Einride
Wreszcie, uczestnicy Einride Mesh mieli okazję rzucić okiem na kolejny potencjalny pojazd elektryczny firmy, zwany E-Trailer. Eirnide opisuje tę nową kompaktową baterię jako „koncepcję projektową” na razie, ale planuje ostatecznie wprowadzić ją do produkcji i wstępne testy już w 2023 roku, po kolejnych iteracjach projektowych.
E-przyczepa Einride została zaprojektowana do bezproblemowej integracji z innymi pojazdami elektrycznymi i samojezdnymi Einride, aby zapewnić optymalną wydajność. Będzie jednak również kompatybilny z konwencjonalnymi elektrycznymi naczepami. Według komunikatu prasowego, E-Trailer wraz z jedną z wymienionych opcji ciągnika może zwiększyć całkowity zasięg pojazdu elektrycznego do ponad 400 mil (650 km) na jednym ładowaniu.
Kiedy poprosiliśmy Einride’a o wyjaśnienie, w jaki sposób uzyskał ten numer, nie wiedząc, jak daleko ciągnik ciągnie nową przyczepę, przedstawiciel firmy wyjaśnił:
Zintegrowane akumulatory Einride E-Trailer umożliwiają rozszerzenie gamy elektrycznych wózków Einride. Możemy wymyślić pewną liczbę zasięgu w oparciu o znaną moc akumulatorów Einride 320 kWh w porównaniu z tym, co możemy sobie wyobrazić, że pojazd może holować.
Powinniśmy dowiedzieć się więcej o dokładnym zasięgu, jaki zapewni E-Trailer, gdy zobaczymy przyszłe iteracje i eksperymenty z konkretnymi pojazdami elektrycznymi Einride, które to robią. Poza dodatkowym zasięgiem wiemy, że E-Trailer przybędzie pełen technologii i będzie zasilany przez Sagę Einride.
Nadawcy mogą zostać powiadomieni, kiedy naczepa jest ładowana/rozładowywana, podczas gdy przesyłka jest przetwarzana. Saga pomaga również w konserwacji zapobiegawczej, rozwiązując problemy, zanim staną się droższe lub niebezpieczne w naprawie. Zobaczcie pierwszy film z Einride poniżej:
FTC: Używamy linków afiliacyjnych, aby zarabiać. jeszcze.
Subskrybuj Electrek na YouTube, aby otrzymywać ekskluzywne filmy i zasubskrybuj notacja dźwiękowa.
„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”