Dyrektor w TD Bank Financial Group powiedział, że problem techniczny wpływający na zdolność niektórych klientów do wysyłania i odbierania bezpośrednich wpłat został rozwiązany.
Tony Lynn Raponi, zastępca wiceprezesa ds. korporacyjnych i publicznych, przekazał najnowsze informacje w wiadomości e-mail sobota rano.
TD powiedział w piątek na Twitterze, że ma problem, który opóźnia bezpośrednie płatności depozytowe dla niektórych klientów, szczególnie tych w zachodniej Kanadzie.
„Problemy techniczne, które dotknęły wczoraj niektórych naszych klientów, szczególnie w zachodnich prowincjach, zostały już rozwiązane. Nasi klienci powinni mieć teraz pełny dostęp do większości usług bankowych, w tym zaległych wpłat bezpośrednich” – powiedział Raboni.
„Wiemy, że niektórzy klienci byli pod dużym stresem i szczerze przepraszamy za to doświadczenie. Rozumiemy, jak ważna jest możliwość korzystania z usług bankowych w dowolnym miejscu i czasie, i będziemy nadal współpracować z klientami indywidualnymi, którzy potrzebują dodatkowego wsparcia” Zapewniamy, że wszyscy klienci otrzymają zwrot kosztów. Poniosłeś opłaty za debet w rachunku bieżącym TD NSF (niewystarczające środki) lub płać na bieżąco.
TD mówi, że klienci powinni odwiedzić lokalny oddział lub zadzwonić do banku pod numer 1-866-222-3456, aby uzyskać dodatkowe wsparcie.
„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”