W tweecie Kuo powiedział, że dostawy AirTag stopniowo rosły od jego wprowadzenia na rynek w 2021 roku. „Szacowane dostawy AirTag wynoszą odpowiednio około 20 milionów i 35 milionów jednostek w 2021 i 2022 roku”, powiedział Kuo w tweecie na Twitterze. Nie zwrócił na to tyle uwagi, co inne produkty Apple. Jeśli szacunki są dokładne, to 55 milionów sztuk w ciągu dwóch lat z pewnością plasuje AirTag jako „udany” produkt w portfelu Apple.
Czy wkrótce pojawi się AirTag drugiej generacji?
Kuo szacuje, że jeśli dostawy będą nadal rosły, Apple może opracować AirTag drugiej generacji z nowymi funkcjami. Od czasu swojej premiery AirTag wzbudził spore zainteresowanie. Jednak nie wszystko było pozytywne. Odnotowano wiele przypadków stalkerów używających AirTag do atakowania ludzi. Pojawiły się pytania dotyczące bezpieczeństwa AirTag. Nie ma wątpliwości, że AirTag jest w pełni funkcjonalnym urządzeniem śledzącym, ale nie pozbawionym pewnych znaków zapytania dotyczących jego końcowego zastosowania.
Apple wprowadził wiele aktualizacji i funkcji do AirTag. Na przykład użytkownik jest powiadamiany, jeśli ma AirTag, który nie należy do niego. Jeśli AirTag znajduje się z dala od właściciela, zasygnalizuje to sygnałem dźwiękowym szybciej. Co więcej, Apple uruchomił również ekskluzywny Android Aplikacja, która pomaga użytkownikom dowiedzieć się, do kogo faktycznie należy AirTag. Minął dopiero rok od premiery AirTag, więc byłoby zaskakujące, gdyby Apple faktycznie zaktualizował je tak szybko. Jeśli jednak – jak szacuje Kuo – sprzedaż AirTag będzie nadal rosła, możemy wkrótce zobaczyć poprawę.
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.