Rachel Bilson świętuje 21. urodziny The OC, ponownie wcielając się w kultową rolę Summer Roberts

Rachel Bilson świętuje 21. urodziny The OC, ponownie wcielając się w kultową rolę Summer Roberts

„Jedyny alkohol, który naprawdę lubię, to tequila. Jestem fanką 21Seeds, więc było to dla mnie oczywiste” – powiedziała WWD aktorka Rachel Bilson o współpracy z założoną przez kobiety marką tequili przy nowej kampanii zatytułowanej „Serving Summer”. ” Bilson po ponad dwóch dekadach ponownie wciela się w swoją ukochaną postać Summer Roberts z The OC.

Twórca programów telewizyjnych Josh Schwartz i producentka wykonawcza Stephanie Savage, która kieruje Fake Empire Production, współpracowali z Bilsonem nad kampanią obejmującą charakterystyczne koktajle 21Seeds.

Więcej z WWD

Bilson jest „wielkim fanem przypraw”, a jej ulubionym smakiem jest markowa tequila z ogórkiem jalapeno do robienia pikantnych margarit. Wspominając 21 lat, jakie minęło od pierwszego sezonu serialu i 21 nasion, Bilson stwierdziła, że ​​ta okazja nie może być „doskonalszym momentem”, aby ponownie wcielić się w rolę Roberts.

„Jesteśmy bardzo wdzięczni 21Seeds za umożliwienie ponownego omówienia naszego pierwszego wspólnego projektu z okazji jego 21. urodzin” – powiedział Schwartz. „Ciągle dostajemy pytania o ponowne spotkanie lub o to, gdzie będą teraz przebywać nasi bohaterowie, i uznaliśmy, że to fajny sposób na ponowne spędzenie czasu z Summer Roberts. Wszędzie ukryte są pisanki, a także wzmianki o niektórych z najbardziej pamiętnych chwil z przedstawienia.”

Rachel Bilson, Josh Schwartz i Stephanie Savage na planie nowej kampanii 21Seeds Rachel Bilson, Josh Schwartz i Stephanie Savage na planie nowej kampanii 21Seeds

Rachel Bilson, Josh Schwartz i Stephanie Savage na planie nowej kampanii 21Seeds „Serving Summer”.

Chociaż Bilson obszernie opowiadała o swoim zamiłowaniu do czasu spędzonego w serialu, „przyprowadzono ją z powrotem i przypomniano jej o czasie spędzonym w serialu”. [they] Na planie „zastrzeliła pilota”.

„Bardzo kocham tę postać” – powiedział Belson. „Dało mi to możliwość ponownego zapoznania się z niektórymi jej kultowymi dialogami, co zawsze jest zabawne. To cudowna podróż w przeszłość”.

Chociaż Bilson współpracowałaby ze Schwartzem i Savage’em nad „wszystkim”, nie jest pewna, czy wszyscy członkowie oryginalnej obsady byliby zainteresowani wznowieniem serialu. Jednak pielęgnuje wspomnienia, które stworzyła na początku XXI wieku.

READ  Spoiler Y&R na tydzień 3 października 2022 r. na temat The Young and the Restless

„Oczywiście bardzo kocham lato, ale szanuję fakt, że to, co zrobiliśmy 21 lat temu, było wyjątkowe” – powiedział Belson. „Może nie chcesz dotykać tego typu rzeczy. To trwało w tę i z powrotem. Ma to jakość, którą ludzie wciąż oglądają”. [the show] Dlatego dobrze, że jest tak, jak jest.

Jako osoba związana z branżą mody od lat, w tym grając w Reklama lodów Magnum w reżyserii Karla LagerfeldaTo jest nazwane Reżyser stylu Sunglass Hut w 2010 roku I Projekt linii DKNY w 2008 rokuBilson miała 21 lat, kiedy po raz pierwszy zaczęła kręcić The OC w 2003 roku. W szczytowym okresie szaleństwa na paparazzi, mając około dwudziestu lat, intensywnie fotografowała i należała do początku XXI wieku. Styl gwiazd Wygląd, który obecnie służy jako inspiracja Ożywienie trendu Y2K.

Bilson często wspomina przeszłość, gdy zabiera swoją dziewięcioletnią córkę na zakupy. „To szaleństwo wiedzieć [the styles] Wróciło z pełną mocą i teraz moja córka ma na sobie niektóre rzeczy, które ja nosiłabym.

Jako fanka tego trendu Bilson powiedziała, że ​​pomaga córce stylizować swój wygląd, gdy miała około 20 lat. Ale teraz, jako 42-letnia matka, Bilson nie zamierza ponownie zastanawiać się nad noszeniem góry od bikini, jak kiedyś, ani nie jest fanką dżinsów z niskim stanem.

Bilson i Adrienne Cuschieri, menadżerki biznesowe w 21Seeds, zgadzają się, że Summer Roberts to idealna dziewczyna 21Seeds – szczególnie ze względu na jej zamiłowanie do koktajli z tequilą.

„Summer Roberts jest ucieleśnieniem prawdziwej fanki 21Seeds – nigdy nie bierze wszystkiego zbyt poważnie, łączy wszystkich i zawsze chce się dobrze bawić” – powiedziała Koschieri. „Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak kampania zainspiruje naszych klientów do nawiązania kontaktu poprzez ulubione, łatwe w przygotowaniu koktajle 21Seeds i sceny z „The OC”.

READ  „WandaVision” wyreżyseruje nadchodzący „Star Trek” Helmsa

Na początku tego lata 21Seeds współpracowało również z Miłość Shack Fancy Na torebce koktajlowej z limitowanej edycji.

Kampania Bilsona będzie emitowana w 21Seeds, na licencji Warner Bros. Discovery Global Consumer Products na Hulu, Max i Peacock od poniedziałku z trzema 15-sekundowymi odcinkami przedstawiającymi trzy smaki ogórka Jalapeño, pomarańczy Valencia i hibiskusa grejpfrutowego.

Najlepsze z WWD

Luna Nunez

"Gracz. Introwertyk. Rozwiązujący problemy. Twórca. Myśliciel. Przez całe życie ewangelista żywności. Orędownik alkoholu."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *