Zysk BC Ferries nie wystarczył prezesowi na utrzymanie pracy

Zysk BC Ferries nie wystarczył prezesowi na utrzymanie pracy

Prezes Joy McPhail zasugerował, że kultura firmy wymaga zmiany i nowego startu z kulturą bardziej „skoncentrowaną na ludziach”.

Promy BC są najbardziej ruchliwe w historii w pierwszym kwartale ruchu kołowego, a pas przed nimi nie wyglądał jak czysty żagiel dla rentowności w 2023 r. Na tyle, by uratować byłego dyrektora generalnego Marka Collinsa przed siekierą.

Podczas dorocznego walnego zgromadzenia BC Ferries w czwartek opublikował wyniki finansowe za pierwszy kwartał, które wykazały, że usługa wygenerowała zysk w wysokości 7,9 miliona dolarów w ciągu pierwszych trzech miesięcy roku podatkowego 2023 kończącego się 30 czerwca, częściowo dzięki najlepszemu pojazdowi. Policz w pierwszej ćwiartce. W tym samym czasie ubiegłego roku BC Ferries odnotował zysk w wysokości 4,7 mln USD. Ten zysk został osiągnięty pod nadzorem Collinsa. Prezes został zwolniony w zeszłym miesiącu.

W pierwszym kwartale tego roku po wszystkich drogach jeździło 2 449 798 pojazdów, o 42 procent więcej niż w analogicznym kwartale ubiegłego roku, kiedy liczba ta wynosiła 1 720 848.

Powód zwolnienia Collinsa stał się bardziej widoczny w czwartek, gdy Joy MacPhail, prezes zarządu BC Ferry Services, zasugerował, że kultura firmy potrzebuje zmiany i nowego startu z jeszcze jednym „skoncentrowanym na ludziach”.

„Wiesz, przechodząc przez pandemię, wielu naszych pracowników musiało pracować w godzinach nadliczbowych i musiało wypełniać okresy dużego stresu w tym samym czasie, gdy sami lub w swoich rodzinach zmagali się z chorobą, i myślę, że jest to bezpieczne powiedzieć, że firma nie wzięła pod uwagę całego tego stresu na ludziach, którzy z nami pracują.

Od teraz mamy nadzieję, że BC Ferries postawi klientów na pierwszym miejscu” – powiedział MacPhail. „Aby postawić naszych klientów na pierwszym miejscu, musimy mieć pracowników, którzy czują się docenieni, mogą wychowywać swoje rodziny na tym, co zarabiają, są zdrowi i wystarczająco zdrowi, aby przychodzić do pracy” – powiedziała.

READ  Ropa skacze w górę wraz z eskalacją rządów OPEC+, wzrost kontraktów terminowych w USA: Zamykanie rynków

Tymczasowa dyrektor generalna Jill Charland powiedziała, że ​​to był jej cel, kiedy awansowała na stanowisko.

„Skup się na naszych pracownikach, upewnij się, że ich poznaliśmy, upewnij się, że są podekscytowani, że codziennie przychodzą do pracy i chcą wybrać karierę w BC Ferries” – powiedziała. „Moim zdaniem to priorytet nr 1”.

McPhail wyjaśnił, że sytuacja w BC Ferries zmieni się, a to nie zakończyło się zmianą dyrektora generalnego. „Myślę, że wypowiadając się w imieniu całej naszej Rady Dyrektorów, jesteśmy przekonani, że nasza firma jest zaangażowana w nowe podejście do biznesu poprzez współpracę, słuchanie i chęć rozważenia wszystkich punktów widzenia, czego wynikiem jest usługa rozmówek, która stawia ludzi na pierwszym miejscu”. ” powiedziała.

McPhail powiedział, że priorytetami powinno być zaangażowanie na rzecz pojednania rdzennych mieszkańców, lepsza komunikacja ze społecznościami przybrzeżnymi, które są zależne od systemu promowego, lepsza komunikacja z ponad 5000 pracowników oraz skupienie się na zrównoważonym rozwoju i obniżeniu emisji gazów cieplarnianych.

Użytkownicy promów, którzy dostroili się w czwartek, aby upewnić się, że zarząd i tymczasowy dyrektor generalny rozumieją obecne problemy, jasno powiedzieli, że wzywają do poprawy, szczególnie jeśli chodzi o trasy na Wyspy Zatoki i Sunshine Coast.

Zwiększona ładowność, poprawiona niezawodność i lepsze statki na mniejszych i drugorzędnych gąsienicach były na szczycie wielu list życzeń.

Charland powiedział na spotkaniu, że obawy te zostały wysłuchane i że zajęcie się krótko- i długoterminowymi zdolnościami jest w porządku obrad i będzie częścią wprowadzenia firmy do hrabstwa w tym roku. „W perspektywie krótkoterminowej prowadzimy dyskusje, aby zobaczyć, co możemy zrobić w przyszłym lecie z hrabstwem” – powiedziała. „Chcemy znaleźć rozwiązanie”.

McPhail powiedział, że analiza i dyskusja nad nową wizją firmy rozpoczną się jesienią tego roku. Obejmie on, jak najlepiej poprawić obsługę na obciążonych drogach na Wyspach Zatoki Perskiej i Sunshine Coast.

READ  Przejście Tesli na całkowicie autonomiczną jazdę (FSD) niespodziewanie powraca [Update]

„Rozpoczniemy silne ćwiczenia wśród wszystkich tych, którzy polegają na systemie promowym i są odpowiedzialni za upewnienie się, że system promowy jest częścią silnego ekonomicznego planu strategicznego”, powiedziała, dodając, że chodzi o równoważenie interesów ludzi którzy polegają na służbie z interesami gospodarczymi powiatu.

Charland powiedział, że przyszłość BC Ferries to poprawa ich relacji, pokazanie, że troszczą się o ludzi i pomaganie im w odzyskaniu sił po stresie ostatnich dwóch lat.

Powiedziała, że ​​program kapitałowy firmy mający na celu wymianę statków i ulepszenie terminali został wznowiony po tym, jak został odsunięty podczas pandemii i będzie nadal zwiększał liczbę pracowników.

McPhail powiedział, że „solidne i profesjonalne” poszukiwania nowego dyrektora generalnego rozpoczęły się w tym tygodniu.

[email protected]

>>> Aby skomentować ten artykuł, napisz list do redakcji: [email protected]

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *