Niemcy Sport Auto Podczas oceny samochodu często obejmują one kurs na Nürburgring Nordschleife. Tym razem jest to najnowsza iteracja pliku Ford Mustang Mach 1 Masz szansę zobaczyć, jak szybko poradzi sobie tor słynnego toru.
Warto zauważyć, że plik Europejska wersja Mach 1 jest nieco słabsza Jeden z tych na sprzedaż w Ameryce. Tam 5.0-litrowy V8 ma 453 KM (338 kW) i 390 Nm (529 Nm) momentu obrotowego, w porównaniu 480 KM (358 kW) i 420 lb-ft (569 Nm) w Stanach Zjednoczonych Ameryki. Powodem tej różnicy są różne przepisy dotyczące emisji na różnych rynkach.
25 Kino
Film w tym filmie ma sześciobiegową instrukcję obsługi, a nie dostępną 10-biegową automatyczną. Jeździ na oponach Michelin Pilot Sport 4S.
Mustang Mach 1 zaczyna się za 60800 euro w Niemczech. Ujmując to w pewnym kontekście, a Podstawowa cena M440i to 66 800 euro tam.
Kierowca nie komentuje tego, ale na podstawie wideo widać, że Mach 1 dobrze radzi sobie na torze. Zegarek kierowcy ma czas 7 minut 58,29 sekundy.
Lepsze wyobrażenie o tym, jak Mach 1 radził sobie na torze Nürburgring, możemy uzyskać, porównując jego czas z innym Sport Auto testy tam. Na przykład BMW M4 Competition zamyka tor o 7:30.39, a Golf GTI Clubsport 45 robi okrążenie o 8: 02.66. Supra potrzebuje 7: 52,17.
Kiedy Ford wprowadził na rynek Mach 1, kultowy reżyser Dave Brickak obiecał Był to „najbardziej sprawny, 5-litrowy Mustang na torze wyścigowym w historii”. Model służy jako odskocznia w zakresie między Mustangiem GT a Shelby GT500.
Mówi się, że Mach 1 i GT będą Stracić 10 KM (7,5 kW) i 10 Nm (14 Nm) momentu obrotowego w USA do 2022 r. Rzekomym powodem tej zmiany jest spełnienie bardziej rygorystycznych przepisów dotyczących emisji przez 5-litrowy silnik V8.
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.