Wystawcy krytykują wydanie „Czarnej Wdowy”

Wystawcy krytykują wydanie „Czarnej Wdowy”

Podążając za wynikami kasowymi tego weekendu, właściciele kin i operatorzy skrytykowali Disneya za strategię wypuszczenia „Czarnej Wdowy” Marvel Studios.

Film został otwarty w piątek, 9 lipca, aw weekend otwarcia zarobił 80 milionów dolarów w kasie krajowej i 78 milionów dolarów na całym świecie. W bezprecedensowym posunięciu Disney ogłosił również, że film zarobił kolejne 60 milionów dolarów w opcji „Premier Access” w ramach usługi „Premier Access” w ogólnoświatowym serwisie Disney+.

Było to jak dotąd największe otwarcie od początku pandemii, a Marvel otworzył w ten weekend – ale daleko od dołu. Obawy pojawiły się, gdy film doznał gwałtownego spadku drugiego dnia.

W ten weekend wyszły numery kasowe i rozbrzmiały dzwonki alarmowe. Akcje wdowy spadły o 67% w drugi weekend do 26,5 miliona dolarów. Jest to największy jak dotąd spadek w filmie MCU – z łatwością pokonując 61-62% spadków z „Spider-Man: Homecoming” i „Ant-Man and the Wasp”.

„F9: The Fast Saga”, kolejny duży debiut, odnotował również spadek o dokładnie 67% w drugi weekend, chociaż drugi tydzień tego filmu spadł na 4 lipca wakacje, co prawdopodobnie może wpłynąć na wyniki.

Disney nie zgłosił również wyraźnie żadnych numerów „Premier Access” w drugi weekend, pozostawiając nam jednorazową liczbę, która jest duża, ale pozostaje frustrująco niejasna.

Teraz modelki są oburzone i mówią wszystkim, że skrytykowali Disneya, twierdząc, że zostawili pieniądze na stole, umieszczając „Czarną Wdowę” Marvela na Disney+.

National Association of Theatre Owners, główne ramię lobbystyczne w branży, wydało oświadczenie składające się z dwunastu akapitów, wymierzone w 200-milionowy budżet Black Widow na „oszałamiający krach przychodów kin w drugim tygodniu” i ogólnie gorsze wyniki. Oto próbka:

„Chociaż zapewniamy, że strategia improwizowanej dystrybucji z czasów pandemii odniosła sukces dla Disneya i modelu jednoczesnego wydania, wyraźnie widać, że dystrybucja na wyłączność kinową oznacza większe przychody dla wszystkich interesariuszy w każdym cyklu życia filmu.

Odpowiedzi na wiele pytań postawionych w ten weekend przez limitowaną edycję danych strumieniowych Disneya były rozczarowujące i niecodzienne wyniki Black Widow. Najważniejszą odpowiedzią jest to, że jednoczesne uruchomienie jest artefaktem epoki pandemii, który wraz z samą pandemią należy pozostawić historii”.

Dodali, że przewidywali, że Black Widow zapewniłaby sobie weekend otwarcia bliżej 100 milionów dolarów w kraju, gdyby nie była w usłudze Disney +. Potwierdzili również, że około 15% przychodów Disneya „Premier Access” trafia do różnych platform, takich jak Roku i Apple TV, za pośrednictwem których konsumenci mogą uzyskać dostęp do Disney Plus.

READ  Ryana Reynoldsa odwiedza Blake Lively, Kids na planie filmu „Deadpool 3”.

Ponadto wydanie na Disney+ obniża przychody z segmentu downstream, takie jak PVOD i tradycyjne VOD, a wyższej jakości wersja cyfrowa napędza piractwo, o którym mówią: „Nie ma wątpliwości, że jeszcze bardziej wpłynęło to na wydajność Black Widow i wpłynie na jej przyszłą wydajność w rynki międzynarodowe, na których ma Jeszcze się nie otworzyła.”

Relacja, która w najlepszych czasach była bardzo kontrowersyjna dzięki pandemii z bazą władzy, teraz przesunęła się na korzyść dystrybutorów filmowych, a nie modeli sparaliżowanych zarówno przez COVID-19, jak i różne codzienne i historyczne wydania. Wielkie filmy.

Dwa najbardziej dochodowe filmy roku, „Ciche miejsce, część II” i „F9”, były początkowo dostępne tylko w kinach. Jednak wiele osób, zaszczepionych lub nie, wyraziło niechęć do powrotu do kina, a wysoce zaraźliwy wariant delta pojawia się teraz na pierwszych stronach gazet i prowadzi do blokad na całym świecie.

Źródło: różnorodny

Luna Nunez

"Gracz. Introwertyk. Rozwiązujący problemy. Twórca. Myśliciel. Przez całe życie ewangelista żywności. Orędownik alkoholu."

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *