Wymiana Lululemon, program odsprzedaży rozpoczynający się w tym miesiącu

Wymiana Lululemon, program odsprzedaży rozpoczynający się w tym miesiącu

Lululemon W tym miesiącu zadebiutuje jako opcja wymiany i odsprzedaży delikatnie używanych legginsów, T-shirtów i kurtek, po udanym programie pilotażowym napędzanym wyższymi cenami konsumenckimi i zobowiązaniem do zrównoważonych zakupów.

Premiera Lululemon „Like New” następuje po przetestowaniu przez detalistę tak zwanej platformy ponownego handlu dla klientów w Teksasie i Kalifornii, które rozpoczęły się w maju ubiegłego roku.

W ramach usługi jak nowe — obsługiwanej przez dostawcę technologii odsprzedaży firmy Trove — klienci będą mogli wymienić wcześniej noszone przedmioty Lululemon na kartę podarunkową u dowolnego sprzedawcy w USA. Mogą również kupować wybrane używane przedmioty na osobnej stronie w witrynie sprzedawcy. Każdego dnia dodawane będą kolejne pozycje.

Według Maureen Erickson, starszego wiceprezesa Global Guest Innovation w Lululemon, odsprzedaż pomoże tej marce odzieży sportowej premium przyciągnąć klientów polujących na okazje.

„Gość, który kupuje w serwisie Like New, naprawdę… okazuje się być młodszym i opartym na wartościach klientem” – powiedział Ericsson w wywiadzie telefonicznym.

Ogólnokrajowy debiut ujawnia się, ponieważ konsumenci widzą wyższe ceny na wszystko, od gazu przez mleko po chleb – i niektóre z ich ulubionych planów abonamentowych, w tym Amazonka prezydent. Lululemon powiedział w zeszłym miesiącu, że planuje selektywne podwyżki cen, aby zrównoważyć część presji, z którą się boryka, szczególnie w całym łańcuchu dostaw.

Postępująca inflacja może skłonić więcej Amerykanów do szukania zniżek i czuć się bardziej komfortowo podczas zakupów używanych ubrań.

Z szacunków analityków wynika, że ​​kupujący już zaczynają przygotowywać się na pomysł zakupu odzieży używanej i innych przedmiotów. W 2015 r. rynek odsprzedaży wynosił około 1 miliarda dolarów, na podstawie śledzenia przeprowadzonego przez Jefferies. Rynek ten został oszacowany na 15 miliardów dolarów w 2021 r. i oczekuje się, że do 2025 r. wzrośnie ponad trzykrotnie i osiągnie 47 miliardów dolarów.

READ  Firma Boring Company należąca do Elona Muska jest obecnie warta prawie 5,7 miliarda dolarów

Ericsson dodał, że wiele zewnętrznych witryn odsprzedaży, w tym: owsianka I Bushmarkjuż pokazany z delikatnie używanymi przedmiotami Lululemon.

Uruchamiając własną platformę odsprzedaży, Lululemon chce zwiększyć sprzedaż i stałych klientów. Kupowanie używanych towarów od oryginalnego sprzedawcy daje klientom pewność co do jakości i autentyczności produktów, powiedział Ericsson.

„Udało nam się ruszyć [shoppers] „To, co nam pozwala, to pozostawanie w pozycji pionowej, która jest naturą naszej działalności… gdzie mamy relacje z gośćmi” – powiedział Erickson.

Na stronie internetowej Lululemon Like New, przed oficjalną datą premiery, bluza z kapturem damska Used All Yours została wystawiona za 49 USD, w porównaniu z nową ceną 108 USD. Para używanych spodni damskich Strides Ahead z wysokim stanem kosztuje 39 USD, w porównaniu z 68 USD. Popularne spodnie ABC męskie Slim Fit kosztują od 65 do 75 USD przy odsprzedaży, w porównaniu z 128 USD.

Firma oświadczyła, że ​​nie przyjmie ani nie odsprzeda niektórych artykułów, takich jak biustonosze i bielizna.

I chociaż używane towary będą początkowo sprzedawane tylko przez Internet, a nie w sklepach Lululemon, Ericsson nie wykluczył możliwości przetestowania w sklepie działu odsprzedaży.

Like New jest również postrzegany jako zobowiązanie do ochrony środowiska, ponieważ detalista ma nadzieję uniknąć odwiedzania krajowych składowisk w poszukiwaniu niektórych swoich towarów. Firma pracuje nad osiągnięciem wielu zrównoważonych warunków Cele, które wyznaczyłeś ostatniej jesieniw tym wytwarzanie swoich produktów ze 100% zrównoważonych materiałów i rozwiązań końcowych do 2030 roku.

„Każda marka stara się zrozumieć, jak powinna być, jak wszyscy możemy żyć w bardziej zrównoważonej przyszłości. To się nigdzie nie wydarzy”, powiedział Ericsson. To dla nas globalny priorytet”.

Młodsi klienci coraz częściej robią krok w kierunku zrównoważonych zakupów, powtarzając sklepy z używanymi rzeczami i wymyślając na nowo odzież, aby ograniczyć konsumpcję. W tym celu w zeszłym tygodniu docelowy sprzedawca detaliczny Potwierdzone partnerstwo z ThredUp Aby wymienić przedmioty używane do odsprzedaży w ramach inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju.

READ  Na lotnisku Toronto Pearson zostaną ogłoszone aresztowania za kradzież złota

Lululemon jest już postrzegany jako robi to dobrze przez konsumentów pokolenia Z. Marka wspięła się właśnie o jedno miejsce na liście 10 ulubionych marek odzieżowych dla nastolatkóww dwuletnim badaniu „Ewaluacja z młodzieżą” Piper Sandler.

W tym samym badaniu, przeprowadzonym od 16 lutego do 22 marca, 61% nastolatków, zarówno kobiet, jak i mężczyzn, zadeklarowało kupowanie odzieży używanej tej wiosny, a 56% przyznało, że niedawno sprzedało swoje ubrania na giełdach używanych.

Andy Rubin, założyciel i dyrektor generalny Trove, nazywa ten rok przełomowym momentem do ponownego handlu.

„Uzyskanie lepszej jakości za mniejsze pieniądze zawsze było podejściem” – powiedział Robin w wywiadzie. „W takim razie te rzeczy są jak [higher] Ceny gazu i zakłócenie łańcucha dostaw… wszystko to sprzyja dostawom, które już znajdują się w naszych skarbcach – w większym stopniu wykorzystując te elementy. ”

Witryna wymiany Lululemon zostanie uruchomiona w Dniu Ziemi, 22 kwietnia.

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *