Niemiecki sprzedawca detaliczny Kaufland uruchomi sklepy internetowe w Polsce i Austrii późnym latem, po uruchomieniu usługi na Słowacji i w Czechach w zeszłym roku.
Kaufland planuje służyć jako platforma sprzedaży internetowej w Polsce dla dużych i małych sprzedawców internetowych w kraju i za granicą poprzez platformę Kaufland.pl. zostało dodane.
Spółka prowadzi na terenie kraju około 245 punktów sprzedaży detalicznej artykułów spożywczych. Sprzedawca zauważył, że w ostatnim czasie polska sprzedaż detaliczna online odnotowała ponad 10-procentowy wzrost.
Wyprawa do Austrii będzie pierwszą wizytą Kauflandu w kraju, w którym nie jest ona obecna stacjonarnie, pomimo świadomości marki przekraczającej 40%.
Firma planuje oferować podobne produkty, wykorzystując ograniczoną obecność lokalnych dostawców usług handlu internetowego w kraju.
„Nasz rynek Kaufland ma dobry start w Europie” – powiedział Gerald Schönbucher, dyrektor generalny Kaufland E-Commerce. Na Słowacji i w Czechach jesteśmy już jednym z największych rynków internetowych. Otrzymujemy wiele pozytywnych opinii od dealerów i klientów.
„W związku z tym ekspansja na kolejne kraje jest dla nas kolejnym dużym i logicznym krokiem w tym roku. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że możemy teraz udostępnić nasz rynek milionom ludzi w Polsce i Austrii, a nasi sprzedawcy detaliczni mogą dalej rozszerzać swoją obecność w Europa.”
Globalny rynek Coffland
Coffland Global Marketplace opracowało „kompleksowe rozwiązanie”, które umożliwia sprzedawcom internetowym prowadzenie sprzedaży na rynku krajowym i międzynarodowym w Coffland Marketplaces za pomocą jednej rejestracji.
Daje sprzedawcom detalicznym infrastrukturę umożliwiającą szybki rozwój i stanie się globalnym graczem bez konieczności długiego rozwoju swoich zasobów.
W Niemczech Kaufland Market to jeden z największych rynków internetowych z 32 milionami odwiedzających miesięcznie i ponad 45 milionami produktów w ponad 6400 kategoriach.
Na Słowacji 4200 sprzedawców detalicznych oferuje już 6,5 mln produktów na rynku Kaufland, natomiast w Czechach 5,9 mln produktów dostępnych jest u około 4700 zarejestrowanych sprzedawców detalicznych.
Kaufland planuje wdrożyć usługę wysyłkową – Kaufland's Fulfillment umożliwia sprzedawcom detalicznym kompletację, pakowanie i wysyłkę zamówień bezpośrednio do klientów.
Niektórzy sprzedawcy detaliczni już korzystają z tej usługi, a w ciągu najbliższych kilku miesięcy dołączą do nich kolejni – zauważyła firma.
„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.