Warner Bros. Discovery ustaliło datę premiery Maxa we Francji, Polsce, Holandii i Belgii.

Warner Bros. Discovery ustaliło datę premiery Maxa we Francji, Polsce, Holandii i Belgii.

21 maja potwierdzono premierę Maxa na Półwyspie Iberyjskim, w krajach nordyckich oraz w Europie Środkowo-Wschodniej.

Dzięki temu Max będzie dostępny w 25 krajach w Europie i 65 krajach i terytoriach na całym świecie, a w ciągu najbliższych dwóch lat nastąpi większa liczba premier na innych rynkach.

Max jest dostępny dla klientów we Francji w ramach partnerstw dystrybucyjnych z głównymi graczami z branży telefonii komórkowej, Internetu szerokopasmowego i płatnej telewizji.

Konsumenci Canal+, którzy subskrybują pakiety Ciné Séries, Friends & Family, Integrale i Rat+, mogą uzyskać dostęp do Max w ramach swojej subskrypcji bez dodatkowych kosztów. Tworzy partnerstwo dystrybucyjne pomiędzy Warner Bros. Discovery i Canal+, a Max jest dostępny w jej witrynach w Polsce, na Węgrzech, w Rumunii, Czechach i na Słowacji.

Czytaj więcej Vice Media Group przedstawia nową globalną strukturę produkcyjną

Canal+ Brand Solutions będzie także sprzedawać zasoby reklamowe Max objęte programem wsparcia reklamowego we Francji. Canal+ Brand Solutions sprzedaje obecnie zasoby kanałów we Francji dla Discovery Channel, IT, TLC i Eurosport.

We Francji i Hiszpanii Prime Video udostępni Max swoim abonentom do zakupu. Umowa opiera się na istniejącym partnerstwie, dzięki któremu treści Warner Bros. Discovery są dostępne na kanałach Prime Video we Francji. Obecni abonenci Warner Pass we Francji zyskają lepsze doświadczenia z Maxem na kanałach Prime Video. Partnerstwa Max Think są także dostępne z większością francuskich dostawców usług mobilnych, usług szerokopasmowych i płatnej telewizji, w tym Free, Orange i SFR.

W Holandii Ad Alliance zostanie wyłącznym partnerem sprzedaży reklam HBO Max. Ad Alliance będzie zarządzać i dostarczać reklamy w ramach programu Basic with Ads na rynku holenderskim. W Belgii klienci Be TV będą mieli dostęp do HBO Max bez dodatkowych kosztów w ramach podstawowego planu reklamowego. Abonenci Telenetu wkrótce uzyskają dostęp do HBO Max. Ads and Data została wybrana na partnera sprzedaży reklam HBO Max w Belgii.

READ  Ika Świdek popycha Polskę do zwycięstwa w United Cup, a Chińczyk Zheng ogłusza

JP Perrett, dyrektor generalny i prezes Global Streaming & Games w Warner Bros. Discovery, powiedział: „Silne partnerstwo będzie turbodoładowaniem i zwiększy świadomość Maxa, pomagając nam szybciej, skuteczniej i wydajniej docierać do nowych użytkowników”.

Czytaj więcej Cécile Gaget została dyrektorem generalnym Carrousel Studios

Henry Herrera

„Irytująco skromny fanatyk telewizyjny. Totalny ekspert od Twittera. Ekstremalny maniak muzyczny. Guru Internetu. Miłośnik mediów społecznościowych”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *