Velouria Cycles ogłasza nową linię rowerów tytanowych

Velouria Cycles ogłasza nową linię rowerów tytanowych

Komunikat prasowy: Rowery Velouria Rowery Titanium

Velouria Cycles została założona przez zespół profesjonalistów i pasjonatów kolarstwa z kilkuletnim doświadczeniem. Pochodzimy z Alicante w Hiszpanii, znanej jako „mekka kolarstwa na Morzu Śródziemnym” ze względu na górzysty teren i przyjemną pogodę przez cały rok.

ROWERY FILOORIA – NOWA ERA W ROWERACH TYTANOWYCH

Wierzymy w długoterminową…

W Velouria Cycles naszym celem jest znacznie więcej niż tylko natychmiastowa satysfakcja. Dążymy do mechanicznej perfekcji i ponadczasowego wzornictwa, które nie pada ofiarą ulotnych trendów. Do produkcji naszych rowerów używamy wyłącznie tytanu, nie tylko ze względu na jego trwałość, ale także dlatego, że można go wielokrotnie poddawać recyklingowi.

Rozpoczynamy sprzedaż naszych opon Sober (trail/enduro hardtail) i Far Away (szutr i bikepacking) na naszej stronie internetowej: velouriacycles.com. Wkrótce wprowadzimy do sprzedaży Even Flow, jeden z niewielu modeli tytanowych rowerów z pełnym zawieszeniem / Enduro na świecie.

Filoria Super Rowery

Titanium Trail / Enduro Hardtail

Sober to nasz solidny model 29er Trail/Enduro, rdzeń roweru górskiego przystosowanego do naszych czasów. Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu ze wszystkimi typami rowerów górskich i po wyprodukowaniu kilku prototypów o różnych geometriach, opracowaliśmy rower o niskiej – ale niezbyt surowej – geometrii, który nadaje się do pedałowania na długich dystansach ze zbocza góry. Ten rower jest dobry na dzień na szlaku, sesję rowerową lub długą przejażdżkę.

W rowerze górskim, który zazwyczaj poddaje się najtrudniejszym warunkom, najważniejsze są szczegóły.

Rama wykonana jest z tytanu 3Al 2,5V, który bardzo dobrze amortyzuje wstrząsy i ma dużą odporność na użytkowanie.

-Identyfikacja ISCG05.

-73mm gwintowany suport BSA, aby zapobiec hałasowi i awariom.

Wewnętrzne prowadzenie kabli w celu ochrony przed potencjalnym zużyciem przed tarciem lub strzępieniem.

Bardzo krótkie rurki podsiodłowe do montażu wyższych wysięgników.

READ  Obszar Kamloops First Nation twierdzi, że w decyzji TMX branża ma pierwszeństwo przed pojednaniem – Kamloops News

– Wymienny tytanowy hak do przerzutki dla większej niezawodności.

Do użytku z zębami 140-160mm.

Pięcioletnia gwarancja dla pierwotnego nabywcy.

-Cena: 1695 euro z VAT, tylko opona.

Inżynieria

Filoria cykle aż do wytrysku

Połączenie technologii tytanu z największymi umiejętnościami w branży

– Stabilny i niezawodny.

Zaprojektowaliśmy nasz model Isometric Flow tak, aby miał wysoką, niską geometrię z niskim kątem główki ramy, ale nie był zbyt ekstremalny. Zastosowaliśmy 4-belkowe zawieszenie progresywne o wysokiej czułości na początku skoku, które staje się stopniowo mocniejsze na końcu, aby uniknąć niechcianego dna przy wyższych skokach.

Wysoka efektywność wspinania.

Z prawie pionowym kątem rury podsiodłowej, doskonałymi wartościami anty-squat i 29-calowymi kołami, oferuje najwyższą wydajność pedałowania i wysoką zdolność pokonywania wzniesień. Nawet Flow jest idealny zarówno na dni w dzikim parku rowerowym, jak i na epicką wędrówkę po zboczu góry.

-wielowartościowy.

Skok tylny można ustawić w zakresie od 160 do 145 mm, w zależności od typu zastosowanego amortyzatora. Widły amortyzowane mogą mieć skok od 150 do 170 mm. Ten rodzaj multiwalentnej puli daje nawet przepływowi możliwość dostosowania się do różnych warunków terenowych lub preferencji użytkownika.

-łatwy w użyciu.

Chcemy, aby każdy użytkownik z podstawową wiedzą mechaniczną był w stanie utrzymać równomierny przepływ, dlatego używamy standardowych komponentów, które nie wymagają specjalnych narzędzi: suport z gwintem BSA, frezarka górnowrzecionowa ZS44-ES44, łożyska przemysłowe, zdejmowane osłony ułatwiające wymianę kabli , węże…



Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *