Miasto St. John’s w dalszym ciągu dostosowuje swoją strategię płatnego parkowania na rok 2018, starając się znaleźć optymalny finansowy punkt.
Komitet Całości Rady poparł obniżenie stawek za pozwolenia komercyjne, rozszerzenie programu płatnego parkowania i dodanie nowej stawki za dłuższy pobyt na drogach Harvey i Ricketts.
Zmiany zostaną przedstawione przed głosowaniem całej Rady w przyszłym tygodniu.
Wszystko po to, by przyciągnąć kierowców do miejskich parkingów, chociaż pracownicy twierdzą, że „nie stanowią one bezpośredniej konkurencji z parkingami prywatnymi”.
Przychody z parkowania są bardzo ważne dla gmin, a miasto Saint John nie jest wyjątkiem, dlatego też tę strategię przyjęto sześć lat temu.
Władze miasta twierdzą, że stawki należy ustalić na poziomie „zapewniającym korzyści zasobom miasta”.
Zastępca menadżera miasta Jason Sinyard przyznaje jednak, że czasy i nawyki się zmieniły.
„Nastąpiła zasadnicza zmiana w sposobie, w jaki ludzie parkują w centrum miasta i zajmują powierzchnie (komercyjne), w związku z czym jest dużo wolnych miejsc” – stwierdził. „Próbujemy znaleźć odpowiedni poziom cenowy, aby lepiej wykorzystać te elementy. Mamy nadzieję, że to podejście się sprawdzi, ale jeśli nie zadziała i nie będzie zainteresowania tymi elementami, wówczas może pojawić się pytanie. czy cena nadal jest niewłaściwa — czy też po prostu nie ma prośby, aby rada miasta zwróciła uwagę na lepsze wykorzystanie którejkolwiek z tych działek.
Szczegółowe informacje na temat proponowanych zmian w stawkach i lokalizacji parkowania można znaleźć na stronie internetowej miasta strona internetowa.
„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”