Bandai Namco Rozrywka partner Szczegółowy przegląd głównych funkcji technicznych dostępnych dla Elden Ring (takich jak maksymalna rozdzielczość, liczba klatek na sekundę, obsługa HDR itp.) na wszystkich obsługiwanych platformach.
Największą wiadomością jest to, że Elden Ring będzie obsługiwał ray tracing w jakiejś formie na PC, PlayStation 5 i Xbox Series X, chociaż stanie się to po premierze wraz z łatką. Jednak z drugiej strony właściciele wyświetlaczy o wyższej częstotliwości odświeżania będą rozczarowani, gdy dowiedzą się, że liczba klatek na sekundę jest zablokowana do maksymalnie 60 klatek na sekundę nawet na PC.
Możliwe, że społeczność będzie w stanie szybko to naprawić za pomocą poprawek i/lub poprawek, ale mimo to spodziewalibyśmy się czegoś lepszego po grze Triple-A, która ma się pojawić w 2022 roku. Chcielibyśmy również, aby pewne potwierdzenie AMD FSR i/lub obsługa NVIDIA DLSS, ale nie została jeszcze zapewniona.
elden pierścień trochę niedawno Premiera rozpocznie się pod koniec lutego, ale przynajmniej niektórzy szczęśliwi fani będą mieli szansę zagrać w nią już niedługo dzięki zamkniętemu testowi sieciowemu na konsolach, który ma się odbyć w przyszłym tygodniu. Z wyprzedzeniem oczekuj fragmentu wrażenia od jednego z naszych redaktorów.
Komputer
- Maksymalna precyzja*: Do 3840 x 2160 pikseli
- częstotliwość wyświetlania klatek: Do 60 kl./s
- HDR*: obsługiwane
- Śledzenie promieni: obsługiwane
Play Station
PS4 PS4Pro PS5 Maksymalna precyzja* Do 1920 x 1080 pikseli Do 3200x1800P¹ Do 3840 x 2160 pikseli częstotliwość wyświetlania klatek Do 30 kl./s Do 30 kl./s Do 60 klatek na sekundę² HDR* utrzymany Śledzenie promieni – – utrzymany Wersję PS4 można przenieść na PS5, a zapisane dane przenieść na najnowszą generację. Jednak wersji PS5 nie można przenieść na PS4. Jeśli przeniesiesz grę z PS4 na PS5 i będziesz grać dalej, zapisanych plików nie będzie można przywrócić na PS4.
X-Box
X1 (X1S) X1X XSS XSX Maksymalna precyzja* Do 1600×900 pikseli Do 3840 x 2160 pikseli Do 2560 x 1440 pikseli Do 3840 x 2160 pikseli częstotliwość wyświetlania klatek Do 30 kl./s Do 30 kl./s Do 60 kl./s² Do 60 klatek na sekundę² HDR* X1 nie jest obsługiwany utrzymany Śledzenie promieni – – – utrzymany Pełna kompatybilność między pokoleniami. Elden Ring można przenosić między obydwoma pokoleniami, a zapisane dane można przenosić.
Uwagi
* 4K i HDR wymagają zgodnego telewizora lub monitora zgodnego z 4K i HDR
¹ z szachownicą
² z trybem wydajności
- Tryb priorytetu wydajności: dostosowuje rozdzielczość ekranu i system równoważenia obciążenia do 60 klatek na sekundę.
- Tryb priorytetu rozdzielczości: równoważenie obciążenia działa ze stałą maksymalną rozdzielczością, przy minimum 30 klatkach na sekundę.
- W zależności od konsoli występują różnice w szerokości trawy i innych obiektów naziemnych.