Prawdopodobnie można śmiało powiedzieć, że nikt nie spodziewał się, że LinkedIn doda Stories przed Twitchem, ale proszę bardzo. Prawie osiem lat po tym, jak Instagram usunął tę funkcję ze Snapchata, Twitch ogłoszono w sobotę Jego użytkownicy będą mogli zacząć nagrywać historie jeszcze w tym roku. Podczas imprezy TwitchCon Paris Twitch powiedział, że planuje wprowadzić swój tymczasowy format medialny w październiku. Po dotarciu Stories będą dostępne na następnej stronie aplikacji mobilnej Twitcha, gdzie będą podlegać Wytycznym społeczności Twitcha i automatycznym systemom bezpieczeństwa. Ponadto twórcy będą mieli możliwość ograniczenia wyświetlania swoich Historii tylko tym, którzy ich obserwują.
Stories to jedna z niewielu funkcji, które Twitch ogłosił w sobotę. Jesienią firma zapowiedziała, że planuje wprowadzić nowy Discovery Feed, który, jak obiecuje, ułatwi twórcom powiększanie grona odbiorców, nawet jeśli nie korzystają z transmisji strumieniowej. Podobnie jak Stories, Discovery Feed pojawi się w aplikacji mobilnej firmy i będzie zawierał zarówno treści na żywo, jak i nagrania.
„Ponieważ Twitch dotyczy kanałów interaktywnych na żywo, naszym celem nie jest spędzanie godzin na oglądaniu klipów przez widzów” — powiedział Twitch. „Nasza inwestycja w Clips ma na celu pomóc widzom odkryć Twój kanał, aby mogli dołączyć do Ciebie i Twojej społeczności podczas transmisji”. Twitch planuje przeprowadzić ograniczone testy kanału Discovery przed udostępnieniem tej funkcji szerszej bazie użytkowników Twitch pod koniec 2023 roku. Inne funkcje, nad którymi firma pracuje, obejmują ulepszenia wbudowanego edytora klipów platformy. Pod koniec przyszłego miesiąca narzędzie pozwoli twórcom eksportować filmy w pionie bezpośrednio do TikTok.
W sobotę Twitch powiedział, że da twórcom większą kontrolę nad tym, kiedy podczas transmisji będą odtwarzane przerwy reklamowe. Nowe odliczanie na czacie będzie wyświetlane dokładnie wtedy, gdy reklama ma się rozpocząć. Streamerzy mogą opóźnić ogłoszenie, jeśli ma ono zakłócić interesującą część rozgrywki lub rozmowę z ich społecznością. Ta funkcja pojawia się po spadku Twitcha w pliku w zeszłym miesiącu Proponowana polityka reklamowa Ograniczyłoby to rodzaje treści związanych z marką, które twórcy treści mogą umieszczać w swoich strumieniach.
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.