Twitch uruchomił specjalną kategorię „jacuzzi” po odrzuceniu przez reklamodawcę

Twitch uruchomił specjalną kategorię „jacuzzi” po odrzuceniu przez reklamodawcę

Twitch uruchamia kategorię poświęconą strumieniom w jacuzzi po tym, jak twierdził, że spotkał się z sprzeciwem reklamodawców i widzów na temat tego, jak trend przejął platformę. Nowa „Baseny, wanny z hydromasażem i plaże„Ta kategoria ma na celu umożliwienie twórcom nadawanie, co chcą, a jednocześnie daje reklamodawcom Twitcha wygodniejszy sposób zapobiegania wyświetlaniu reklam w strumieniach, których nie akceptują.

Wcześniej w tym tygodniu, Twitch wyciągnął reklamę Od niektórych gorących znaków bez ostrzeżenia. W oświadczeniu przesłanym na adres krawędź Dziś firma powiedziała, że ​​to pomyłka. „Nie powiadomiliśmy wówczas twórców treści, których to dotyczy, i powinniśmy byli – nasi twórcy liczą na nas” – powiedział rzecznik firmy. Twitch powiedział, że reklamy zostały zawieszone na żądanie reklamodawców i że obecnie współpracuje z indywidualnymi twórcami w celu „odebrania reklam w razie potrzeby”.

W szczególności komentarz reklamowy dotarł do Amouranth, jednego z największych nadawców platformy. Na jej kanale znowu pojawiają się reklamy, chociaż najwyraźniej strumienie z jacuzzi zostały usunięte.

Twitch twierdzi, że jego zasady dotyczące tego, co jest, a co nie jest dozwolone na platformie, pozostają niezmienione. Firma nie będzie powstrzymywać ludzi przed zalewaniem się w wannie z hydromasażem lub w strojach kąpielowych. Chociaż treści o zabarwieniu erotycznym pozostają zabronione, dozwolona jest odzież dostosowana do kontekstu, na przykład strój kąpielowy na basenie.

Firma napisała pogrubioną czcionką: „Bycie seksownym przez innych nie jest sprzeczne z naszymi zasadami, a Twitch nie podejmie żadnych działań wymuszających wobec kobiet ani nikogo w naszych usługach ze względu na ich atrakcyjność”. Opublikuj blog dziś po południu. Post jest zaskakująco prostym listem od firmy technologicznej, który w najlepszym przypadku przedstawia konkurencyjne interesy i problemy, z którymi boryka się większość innych firm.

READ  Nowy wyciek Apple ujawnia rozczarowujące decyzje dotyczące MacBooka Pro

Znakami w wannach z hydromasażem są zwykle kobiety i często spotykały się one z molestowaniem seksualnym ze strony mężczyzn, którzy nie lubią ich widzieć ani ich sukcesów na Twitchu. Nowy system Twitcha w pewnym stopniu to robi – pobiera swoje strumienie z niezwykle popularnej sekcji „Just Chatting” i przenosi je do zupełnie nowej sekcji jacuzzi – ale także potwierdza, że ​​tego typu transmisje są dozwolone i mile widziane na platformie. „Przede wszystkim nikt nie zasługuje na to, by go nękać z powodu treści, które wybrał do emisji” – mówi firma na swoim blogu.

Twitch twierdzi, że dodanie nowej kategorii nie jest długoterminowym rozwiązaniem zapewniającym reklamodawcom większą kontrolę nad transmisją, w której wyświetlane są ich reklamy. Uważa to jednak za rozwiązanie krótkoterminowe, mówiąc, że pozwala ono widzom unikać lub wyszukiwać treści w jacuzzi, a twórcom zapewnia możliwość ich dalszego przesyłania strumieniowego. Marki będą mogły zrezygnować lub zrezygnować z umieszczania reklam w strumieniach z tej kategorii.

To może być zła wiadomość dla twórców treści. Jak się nazywa „Meta jacuzzi„To był ogromny hit dla twórców transmisji na żywo, ale między innymi dlatego, że więcej widzów oznacza generalnie większe przychody z reklam. Jeśli Twitch nie może przekonać reklamodawców do zasubskrybowania ich sekcji jacuzzi, może być mniej streamerów chętny W poście.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *