W styczniu Toyota zaprezentował swoją nową flagową ciężarówkęTundra Capstone, bardzo duża ciężarówka, która produkuje 583 lb-ft i 437 koni mechanicznych, z 22-calowe koła, standardowe deski do biegania i mogą holować do 10 340 funtów. Toyota nie podała też wtedy, ile to będzie kosztować. Ale tak się stało w tym tygodniu; Tundra Capstone przyniesie ci 75 225 USD, w tym opłaty za miejsce docelowe, książęcą sumę, ale nie mniej więcej niż zwykłą w porównaniu z innymi pełnowymiarowymi ciężarówkami z najwyższej półki.
CarsDirect ma wybieg:
Kiedy Toyota ogłosiła Capstone, spodziewaliśmy się, że ceny zaczną się od około 60 000 USD. To znacznie więcej niż oczekiwano, ale nadal jest bardziej przystępny cenowo niż inne pełnowymiarowe ciężarówki z wyższej półki w tej klasie. Ford F-150 Limited kosztuje 76 030 USD, Ram 1500 Limited 62 390 USD, GMC Sierra 1500 Denali Ultimate zaczyna się od 80 395 USD (bez miejsca docelowego), a Chevrolet Silverado High Country kosztuje 56 345 USD.
Tymczasem Nissan Titan XD Crew Cab Platinum Reserve zaczyna się od 62 710 USD nie wliczając miejsca docelowego, chociaż możesz dostać się do około 75 000 dolarów dodając różne opcje, których jest milion, jak każda ciężarówka w tej przestrzeni.
W tym segmencie, przy tych cenach, podejrzewam, że nadal sprowadza się to do lojalności wobec marki, dlatego Ford, Chevy i Ram nadal dominują na rynku pełnowymiarowych ciężarówek, nawet gdy Toyota dała im uczciwy bieg za ich pieniądze z Tundrą, która ma już ponad dwie dekady.
Odkładając na bok nazwę Dorky, Tundra Capstone jest również bardzo często drogą ciężarówką, na której, jestem pewien, Toyota zarobi mnóstwo pieniędzy, ponieważ producenci samochodów tak naprawdę nie robią chcą już sprzedawać ci niedrogie samochody, ponieważ zorientowali się, że mogą zarobić więcej pieniędzy, sprzedając mniej, ale za to drożej. Tundra Capstone i jego 14-calowy ekran zostaną dostarczone na wiosnę, mówi Toyota.
To nie jest ciężarówka, o którą ktokolwiek pytał, biorąc pod uwagę, że jest to ciężarówka, której bardziej oczekuje się od Forda czy GMC, ale i tak jest tutaj i robi wszystko, co w jej mocy. Kamień zwieńczenia? Kamień zwieńczenia.
„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”