Todd Howard z Bethesdy potwierdza wydajność i liczbę klatek Starfield na Xbox Series X i S.

Todd Howard z Bethesdy potwierdza wydajność i liczbę klatek Starfield na Xbox Series X i S.

Starfield działa z prędkością 30 klatek na sekundę zarówno na Xbox Series X, jak i S, potwierdził Todd Howard z Bethesdy.

W rozmowie z IGN w nowym wywiadzie przed pokazami Xbox i Starfield Howard powiedział, że Starfield działa w rozdzielczości 4K na Xbox Series X i 1440p na Xbox Series S, ale zablokował Starfield na 30 klatek na sekundę na konsoli, aby zapewnić „spójną” wydajność.

„Myślę, że nie byłoby to zaskoczeniem, biorąc pod uwagę nasze poprzednie mecze i to, do czego dążymy” – powiedział Howard. „Zawsze te ogromne, otwarte światy, pełna dynamika, hiper szczegóły, w których wszystko może się wydarzyć. I naprawdę chcemy to zrobić. To 4K na X. To 1440 na S. Zablokowaliśmy to na 30, ponieważ chcemy tej wierności, chcemy tego wszystkiego. Nie chcemy poświęcać żadnego z nich.

„Na szczęście w tym przypadku działa świetnie. Często działa na dodatek. Czasami jest to 60. Ale na konsolach wyłączamy to, ponieważ lubimy spójność, w której nawet o tym nie myślisz”.

„I nigdy nie chcemy poświęcić tego doświadczenia, które sprawia, że ​​nasze gry są naprawdę wyjątkowe. Więc czujemy się świetnie. Jesteśmy naprawdę zadowoleni z tego, jak to jest nawet w ogniu bitwy. I potrzebujemy tej wysokości, ponieważ w naszych grach wszystko naprawdę może się zdarzyć.”

Pozorne potwierdzenie wydajności Starfield pojawia się na trzy miesiące przed datą premiery gry 6 września. Microsoft znalazł się pod ostrzałem za pokazanie swojej poprzedniej ekskluzywnej gry, Redfall, działającej z prędkością 60 klatek na sekundę przed premierą, a następnie, mniej niż miesiąc przed debiutem gry, ogłoszenie, że kooperacyjna strzelanka wampirów Arkane, Redfall, zostanie odblokowana w 30 klatkach na sekundę na Xbox Series X. X i S, z trybem wydajności 60 klatek na sekundę, który zostanie załatany później.

Na konsolach blokujemy to, ponieważ lubimy spójność, gdy nawet o tym nie myślisz


Następnie szef Xbox, Phil Spencer, osobiście przeprosił za niepowodzenie Arkane’s Redfall, które było szeroko krytykowane podczas premiery. Spencer powiedział w majowym wywiadzie dla Trochę zabawne gry że Microsoft ponownie rozważy swoje procesy rozwojowe po wydaniu Redfall i przyznał, że Microsoft wiedział, że Redfall będzie działał z prędkością 30 klatek na sekundę na konsoli w momencie premiery, kiedy wprowadzająca w błąd rozgrywka została wydana.

Oczywiście Starfield i Redfall to dwie różne gry, a jeśli Starfield uruchomi się na konsoli z zablokowaną wydajnością 30 klatek na sekundę, będzie to najbardziej płynna i najbardziej spójna gra, jaką Bethesda Game Studios kiedykolwiek wydała w dniu premiery.

Na wypadek, gdybyś to przegapił, oto podsumowanie naszych pokazów na Xbox oraz wszystko, co można zobaczyć podczas Starfield Direct. Sprawdź harmonogram Summer of Gaming 2023, aby zobaczyć, co się wydarzy.

Wesley jest redaktorem wiadomości IGN w Wielkiej Brytanii. Możesz go znaleźć na Twitterze @wyp100. Wyślij wskazówki dotyczące wiadomości na adres [email protected].

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *