Pierwsza kanadyjska firma zajmująca się sprzedażą artykułów spożywczych bez opakowań zamyka się po ośmiu latach na rynku.
Nada ogłosiła, że zakończy swoją działalność. Środa, 31 maja, będzie jej ostatnim dniem.
„Od początku wspierała nas niesamowita społeczność, ale pandemiczne lockdowny, popandemiczne zmiany nawyków zakupowych i trudności z finansowaniem nie pozwoliły nam się podnieść i nie stać nas już na straty finansowe” stany firmy w poście na blogu.
Firma zamknęła swój sklep spożywczy 30 kwietnia, ale nadal działa poza swoim magazynem Mount Pleasant jako sklep internetowy z karuzelowym modelem dostaw. 30 maja ogłosili swoje trwałe zamknięcie.
„Chcemy podziękować wam — naszym klientom, partnerom społecznym, dostawcom i naszemu zespołowi za pomoc w urzeczywistnieniu wizji Nady” — piszą w swoim poście na blogu.
Lokalny biolog morski, Brianne Miller, założyła Nada jako pop-up w 2015 roku, kiedy zainspirowały ją tworzywa sztuczne, które widziała w środowisku. W 2018 roku przy Fraser Street i Broadway otwarto stałą witrynę sklepową.
„Razem przenieśliśmy ponad 1,5 miliona opakowań z wysypisk, zorganizowaliśmy niezliczone wydarzenia społeczne i pomogliśmy ponad 10 000 klientom w przyjęciu zrównoważonych nawyków zakupowych, tworząc efekt fali zrównoważonych działań, które wykraczają poza nasze koszyki zakupowe” – czytamy we wpisie na blogu . .
„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”