Ten dźwięk jest generowany automatycznie. Daj nam znać, jeśli masz opinię.
Wyobraź sobie, że piszesz podsumowanie spotkania lub propozycję biznesową w Dokumentach Google, a odpowiedź w dokumencie przemawia. Deweloperzy Google dążą do Integracja sztucznej inteligencji jako „partnera współpracującego” To „zawsze służy pomocą” podczas pracy w Dokumentach, Arkuszach i Prezentacjach Google, a także w Google Meet i na czacie. Ogłoszenie pojawiło się 14 marca w poście na blogu Joanny Vulich-Wright, wiceprezes ds. produktu w Google Workspace.
Narzędzia sztucznej inteligencji są przygotowane do burzy mózgów, korekty, pisania i ponownego wpisywania w Dokumentach Google, powiedział Wright. Prezentacje będą tworzyć automatycznie generowane audio, obrazy i wideo; Arkusze będą automatycznie generować formuły; Meet będzie robić notatki; A sztuczna inteligencja „umożliwi przepływy pracy, aby załatwić sprawy” na czacie, dodał Wright.
Idąc za przykładem Google, użytkownik może poprosić Dokumenty o pomoc w napisaniu oferty pracy, a automatycznie wygeneruje opis stanowiska z niezbędnymi obowiązkami i kwalifikacjami. Podobnie, użytkownik może robić notatki w Gmailu i korzystać z opcji „sformalizowania”, aby dopracować swój tekst, „szczegółów”, aby ulepszyć swój e-mail lub „skrócić”, aby jego tekst był bardziej zwięzły.
Obecnie integracje są sprawdzane przez „Zaufanych Testerów” Google w Stanach Zjednoczonych
Warto zauważyć, że tego samego dnia OpenAI uruchomił GPT-4 i otworzył Microsoft Możliwości wyszukiwania Bing AI Publicznie. A 16 marca br. Microsoft zaprezentował drugiego pilotaAsystent AI dla pakietu Office 365.
Ogłoszenia te pojawiają się miesiąc po ogłoszeniu jednego z pisarzy technicznych „Bardzo niepokojąca” rozmowa ze sztuczną inteligencją Binga Internet zatrząsł się. Wraz ze wzrostem uczestnictwa i dyskursu wielu ekspertów i użytkowników Twittera wezwało do większej regulacji sztucznej inteligencji. Twórcy oprogramowania założyli, że przy większym użyciu załamania w sztucznej inteligencji zostaną rozwiązane. w lutym 2023 r. Microsoft opublikował wpis na blogu Dziękuje użytkownikom za zabawę z jego chatbotem.
„Jesteśmy zakorzenieni w fakcie, że musimy uczyć się od rzeczywistego świata, zachowując jednocześnie bezpieczeństwo i zaufanie. Jedynym sposobem na ulepszenie takiego produktu, w którym wrażenia użytkownika są tak różne od wszystkiego, co ktokolwiek widział wcześniej, jest skłonienie ludzi lubię używać produktu i robić dokładnie to” – czytamy w oświadczeniu. Co wszyscy robicie.
Ogłaszając zbliżające się wdrożenie integracji sztucznej inteligencji w Workspace, kierownictwo Google podkreśliło znaczenie czynnika ludzkiego, mówiąc, że technologia staje się lepsza dzięki opiniom.
„Stamtąd będziemy iterować i ulepszać doświadczenia, zanim udostępnimy je szerzej konsumentom, małym firmom, przedsiębiorstwom i instytucjom edukacyjnym w większej liczbie krajów i języków” – powiedział Wright z Google. „Podobnie jak 17 lat temu zrewolucjonizowaliśmy współpracę w czasie rzeczywistym dzięki współtworzeniu w Dokumentach, cieszymy się, że możemy ponownie zmienić tworzenie i współpracę w Workspace”.
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.