Gabrielle Hartshorne-Meehl, absolwentka McGill Finance, przyczyniła się do powstania tej historii.
Współzałożyciele Ground, Kat Garcia i Shehryar Kabir, postrzegają przedsiębiorczość nie tylko jako karierę biznesową, ale bardziej jako sport.
„Jeśli chcesz grać w NBA, musisz poświęcić wiele godzin. Po prostu nie ma innego wyjścia. Jak inaczej możesz zostać powołany do tych 30 drużyn z głównych lig? Odpowiedzią jest ciężka praca i talent” – mówi Shariyar Kabir, współzałożyciel Ground. .
Dobrze prosperujący start-up wymaga poświęcenia, determinacji i błyskotliwości, które posiadają wszystkie gwiazdy najważniejszych dyscyplin sportowych. Podobieństwo między sportem a przedsiębiorczością jest wyraźne. Sukces w obu branżach, definiowany jako dotarcie do wielkich lig, osiąga jedynie niewielka grupa osób.
W moich wywiadach często określam przedsiębiorcę jako przeciwieństwo tradycyjnej spółki zależnej. To wyjątkowy model, który potrafi myśleć nieszablonowo, podejmować ryzyko w celu osiągnięcia lepszych wyników i poświęcać godziny znacznie wykraczające poza godziny 9:00 do 17:00, co zapewnia płynne działanie podczas uruchamiania.
Garcia i Kabir, dwaj z trzech współzałożycieli Ground, służą jako modele dla takich przedsiębiorczych firm sportowych, co jest kluczem do sukcesu w ich branży.
Ground to platforma oparta na sztucznej inteligencji, która pomaga rozwijać firmy konsumenckie. Skanuje i odkrywa w tle możliwości generowania dochodu. W produkcie Ground sztuczna inteligencja służy do przewidywania i identyfikowania klientów, którzy najprawdopodobniej dokonają zakupu lub subskrypcji. Jest w stanie celować i dostosowywać zachęty z największym prawdopodobieństwem przekształcenia klientów w lojalnych, stałych klientów, jednocześnie identyfikując zupełnie nowych klientów. Niedawno sztuczna inteligencja Ground w ciągu kilku minut odkryła niewykorzystany roczny przychód jednej ze swoich marek w wysokości 391 000 dolarów. Jak dotąd klientami Ground są m.in. Crown Affair firmy Sephora, Eadem, Jolie i nie tylko.
Firma koncentruje się na pomaganiu przedsiębiorstwom konsumenckim w zwiększaniu rentowności, niezależnie od ich wielkości.
„Od start-upów po przedsiębiorstwa siła sztucznej inteligencji polega na jej zdolności do wyrównywania szans” – mówi Garcia.
Droga Garcii do przedsiębiorczości technologicznej celebruje różnorodność i nieograniczony potencjał. Początkowo występowała w Montrealu, mając na swoim koncie występy na Festiwalu Filmowym w Cannes, rozkwitła także jako niezależna artystka nagrywająca, występując jako support dla Young Money (oryginalna wytwórnia Drake’a i Nicki Minaj).
Od 2006 roku wykorzystuje YouTube do poszerzania swojego zasięgu, a jej pasja do kreatywności i analiz dała jej konkretną perspektywę wprowadzania produktów na rynek – od ludzi i towarów w opakowaniach konsumenckich po oprogramowanie.
Po ukończeniu Desautels School of Management nadal wprowadza innowacje, buduje i skaluje start-upy dla najbardziej wpływowych firm na świecie w BCG Digital Ventures, inkubatorze BCG. Była członkiem zespołów założycielskich oraz tymczasowym dyrektorem ds. rozwoju produktów w ramach AMEX i M&T Bank Nota oraz aplikacji „Spin”, zwanej Venmo of Latin America.
Chociaż lubiła swoją pracę związaną z rozwojem, czuła, że czegoś jej brakuje.
„Odczułem ulgę. Spełniłem swoje marzenie przez całe życie”. „Jednak rzadko zdarza się, że jesteś powołany, aby się rozwijać — aby wykorzystać swoje talenty do czegoś większego” – mówi Garcia. „Bez względu na to, jak bardzo się bałem, wiedziałem, że musiałem wysłuchać tego wezwania, bo inaczej bym tego żałował.” „.
Udostępnij błąd uruchamiania
Urodzony w Bangladeszu i wychowany w Montrealu w rodzinie imigrantów, Kabir po raz pierwszy zetknął się z przedsiębiorczością podczas studiów za granicą w Szwajcarii, gdzie skorzystał z możliwości wzięcia udziału w zajęciach poza swoją dziedziną inżynierii. Po powrocie do Waterloo pasja ta znalazła swój punkt kulminacyjny w swoim pierwszym startupie na trzecim roku studiów – Pulse Industrial – firmie dostarczającej sprzęt do wykrywania wycieków ropy w rurociągach.
Kabir odegrał kluczową rolę w zakładaniu i wspieraniu wielu firm w ciągu ostatniej dekady, zwłaszcza gdy był inwestorem kapitału wysokiego ryzyka w TI Platform. Odegrał kluczową rolę w zabezpieczeniu finansowania Talkdesk, dzięki czemu firma została wyceniona na 10 miliardów dolarów. Do jego znaczących osiągnięć należy tworzenie studiów typu venture wspólnie z seryjnymi przedsiębiorcami. Po ponad 16 udanych transakcjach odkrył błąd startupu.
Duet stworzył koncepcję firmy, ale wymagała ona umiejętności trzeciego partnera. Kabir zadzwonił do swojego najlepszego przyjaciela ze Szwajcarii, który był wówczas inżynierem oprogramowania pracującym w Zendesk w Singapurze. W ciągu tygodnia Antonio Andrade zarezerwował bilet w jedną stronę do Ameryki Północnej.
Trio połączyło siły w ramach akceleratora Techstars w Los Angeles, aby założyć wspólne przedsięwzięcie. Dzielili mieszkanie z dwiema sypialniami, a podczas budowy i zbierania funduszy na zmianę spali na materacu w salonie. Od czasu tego eksperymentu z kabiną firma poczyniła ogromne postępy.
„To zupełnie co innego” – mówi Garcia. „Co tydzień wygląda to inaczej, ale ma tendencję wzrostową, ponieważ jest większa jasność co do dopasowania rynku produktów”.
Ground ma siedzibę w Nowym Jorku, prowadzi hybrydowy zespół w Nowym Jorku, Niemczech, Brazylii i Montrealu oraz pozyskał fundusze venture capital. Kabir twierdzi, że firma zamierza rozszerzyć współpracę z dodatkowymi markami w przestrzeni konsumenckiej, jednocześnie kontynuując ulepszanie swojego modelu sztucznej inteligencji w celu zwiększenia jego siły. Zespół nabrał rozpędu, debiutując na wysokim poziomie Billboard na Times Square Na Manhattanie przez cały świąteczny tydzień.
Garcia i Kabir, dwaj doświadczeni założyciele dobrze zorientowani w dynamice startupów, są gotowi odcisnąć piętno w wielkich ligach. Poniżej znajdziesz najważniejsze wskazówki, którymi hojnie dzielą się z początkującymi przedsiębiorcami rozpoczynającymi swoją pierwszą podróż.
To coś więcej niż tylko przepracowanie godzin
Ciężka praca jest warunkiem koniecznym sukcesu startupu, choć sama w sobie nie jest czynnikiem wystarczającym. Według Garcii pod pewnymi względami „nieważne, jak ciężko pracujesz, przyszłość nigdy nie jest gwarantowana”.
Zaleca ciągłą analizę i innowacje w celu przezwyciężenia potencjalnych niepewności. Firma przeprowadziła wywiady z setkami różnych firm, aby stale dostosowywać swoje produkty do zmieniających się potrzeb.
„Trzeba myśleć o rozwiązywaniu problemów w taki sposób, aby problemy wracały” – mówi. Jia.
Szczególnie dla przedsiębiorcy technologicznego ważne jest zdefiniowanie poglądów i scenariuszy tego, jak według Ciebie będzie wyglądać przyszłość – jak zamienić abstrakcyjne pomysły w wiarygodne pomysły i zobaczyć, jak wszystko ożywa.
Zapamiętaj swoją sieć
Współzałożyciele The Ground cenią siłę sieci. Zapewnia istotne wsparcie w rozwoju startupu.
Zalecają umożliwienie danej osobie rozszerzenia swojej sieci kontaktów i określenia priorytetów. Ważne jest, abyś był gotowy wykorzystać wszystkie możliwości w chwili, gdy się pojawią. Nigdy nie wiesz, kogo możesz spotkać.
Zacznij jak najszybciej
Obaj założyciele mają bogate doświadczenie związane ze swoją branżą, a obaj mają mniej niż 30 lat.
„Szkoda, że nie zacząłem wcześniej, jeśli mam być z tobą całkowicie szczery” – mówi Kabir.
Przedsiębiorczość jest ryzykowna, a podejmowanie ryzyka jest znacznie łatwiejsze, gdy dana osoba ma mniej obowiązków i odpowiedzialności. Garcia wierzy również, że im wcześniej podejmiesz ryzyko, tym większa szansa na sukces.
„Nigdy nie będziesz gotowy, aby coś zrobić lub podjąć ryzyko” – mówi. „Trzeba po prostu wskoczyć i to zrobić”.
Chodź za mną Świergot Lub LinkedIn. spłacać Kilka innych moich prac Tutaj.
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.