Na otwartym spotkaniu dla
„Jeśli spojrzysz na firmy, marki, celebrytów i influencerów, którzy próbują stworzyć cyfrową postać
Chociaż sieć kawiarni nie ujawniła żadnych innych szczegółów dotyczących Starbucks
Ogłoszenie Starbucks NFT pojawia się, gdy certyfikacja NFT osiąga nowe wyżyny w różnych branżach. Aby uczcić wprowadzenie na rynek Triple Cheeseburger, firma McDonald’s Italia wprowadziła niedawno na rynek potrójny Cheeseburger NFT. Od 12 marca do 5 kwietnia klienci, którzy kupili Triple Cheeseburger w aplikacji restauracji, mieli szansę na wygranie NFT.
Kilka dni po nominacji na tymczasowego dyrektora generalnego firmy Schultz ogłosił swoje oświadczenie w NFT w ramach szerszego przemówienia pracowników. Objął urząd w poniedziałek po tym, jak Kevin Johnson zakończył swoją pięcioletnią karierę.
„Wszystko, o co cię proszę, to przyjęcie, a nie standardu średniego poziomu, ale przyjęcie na każdym kroku standardu doskonałości” – powiedział. „… i szanujmy wszystko, co Starbucks robił przez 50 lat. Obiecuję, że wyjdziemy stąd jak cholerna fala”.
„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”