To testowanie nowego doświadczenia dla użytkowników Spotify (w Wielkiej Brytanii, Irlandii, Australii, Nowej Zelandii i Kanadzie), gdzie mogą znaleźć nową muzykę i sprawdzić odcinki Canvas w spersonalizowanym kanale wyświetlanym na ekranie głównym aplikacji mobilnej.
Każdego dnia kanał zarekomenduje 15 piosenek.
„Aby poruszać się po kanale, przewijaj w górę lub w dół swoje osobiste wybory, aby usłyszeć podgląd i zobaczyć płótno dla każdego utworu” – powiedział serwis streamingowy.
Możesz dodać utwór do jednej ze swoich list odtwarzania lub śledzić wykonawcę, wszystko z jednego miejsca.
Spotify powiedział, że jeśli istnieje polecana piosenka, którą chcesz, aby świat się dowiedział, możesz udostępnić ją na swoich kanałach społecznościowych bezpośrednio z kanału, a płótno powtórzy się w tle Twojej historii.
Odkryj historie, które Cię interesują
Spotify eksperymentuje również z kanałem wiadomości audio dla podcastów.
Szwedzka usługa strumieniowego przesyłania muzyki testuje funkcję, która umożliwia słuchaczom odkrywanie ulubionej muzyki dzięki kolekcji list odtwarzania wybranych przez wybranych użytkowników Spotify i wpływowych osób.
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.