Nowozelandzka marka Aeroe oferuje innowacyjne rozwiązania w zakresie toreb i bagażników, które pasują do każdej ramy, z pełnym zawieszeniem lub bez. Stojak Spider przeznaczony jest do pracy z workami składanymi lub kompresyjnymi. Sam stojak może pomieścić do 35 funtów / 16 kg, przy czym każda kołyska ma 9 funtów lub 4 kg.
Klipsy są przymocowane do wspornika łańcucha za pomocą prostego systemu nylonowych taśm i gumowych podkładek. Jest bezpieczny i mocny. Nośniki worków mogą być umieszczone na górze lub po bokach i mogą być ustawione równolegle lub prostopadle do rurek nośnych. Sam stojak kosztuje 199,00 NZ$, a każde pojedyncze łóżeczko (możesz przewozić do trzech) kosztuje 129,00
Zamontowany na kierownicy Spider Cradle wykorzystuje podobny system i jest niezwykle stabilny. Imponujące jak na klasę pakietów, które normalnie byłyby przymocowane do przewodów hamulcowych. Pająk Cradle może przewozić 11 funtów lub 5 kg i kosztuje 129,00 NZD
stary człowiek góra
Jeśli wolisz, aby Twoje regały były nieco bardziej tradycyjne, Old Man Mountain właśnie wprowadziło półkę Elkhorn. Lżejsza alternatywa dla Divide, Elkhorn jest przystosowany do przenoszenia 25 funtów lub 11 kg. Sam stojak waży 660 gramów, czyli o ponad 300 gramów lżejszy od stojaka Divide. Posiada również proste 3-śrubowe mocowania do klatek przekładni lub butelek z wodą.
Elkhorn nie jest tak edytowalny jak Divide. W Elkhorn dostępne są dwie różne wysokości, jedna to 390mm od osi do dna decku, druga to 430mm. Chociaż stwierdziliśmy, że jest więcej miejsca do oddychania niż twierdzi Old Man Mountain, krótszy bagażnik jest przeznaczony na 27,5-calowe opony górskie lub szutrowe 700 x 50, podczas gdy mocowanie 430 mm jest przeznaczone do prawie każdej 29-calowej opony MTB. Bagażniki Old Man Mountain są montowane na osiach siostrzanej marki Robert Axle Project. Mocowania bagażnika są przymocowane do ramy lub widelca za pomocą gwintowanych wkładek z plastikowych „kulek” Old Man Mountain, przymocowanych do ramy lub widelca mocnymi opaskami błyskawicznymi. Ceny są różne, ale sam stojak Elkhorn kosztuje 148 USD.
Ortlieb
Ortlieb kompleksowo unowocześnił swoją gamę motocykli, pakując po drodze kilka opcji, konfiguracji i funkcji. QR Seating Package to pełnowymiarowa, 13-litrowa torba podsiodłowa kompatybilna z kroplomierzem, która wykorzystuje inteligentny system, który montuje się do szyn siodełka i słupka, ale pozwala na wycięcie samej torby w celu łatwego załadunku i rozładunku.
System zapewnia imponująco solidne połączenie z rowerem. Poświęcasz około 40 mm droppera, ale na siodełku i kolczudze jest znacznie większy zakup niż większość toreb kompatybilnych z dropperem. Pakiet siedzeń QR zawiera również inteligentne funkcje, takie jak siatka na nadbagaż i odpowietrznik, dzięki którym wszystko toczy się ładnie i ciasno. Pakiet siedzeń QR ma pojemność 11 funtów lub 5 kg i kosztuje 159,99 euro.
Ortlieb Frame-Pack Toptube rozwija się tak samo, ale dodali nieco mniejszą 3-litrową wersję, która lepiej pasuje do mniejszych opon lub pozostawia miejsce na tylne zawieszenie lub dodatkowe butelki. TIZIP wykorzystuje zaktualizowany wodoodporny zamek błyskawiczny, który w rzeczywistości nie przypomina tradycyjnego wodoodpornego zamka. Jest większy i gładszy i powinien lepiej sobie radzić. Ale jeśli nie ufasz zamkom błyskawicznym, dostępna jest również składana wersja ramy Frame-Pack Toptube.
acepac
Acepac to czeska firma produkująca torby, która specjalizuje się w nowoczesnych, lekkich plecakach. Ich wyposażenie rowerowe idzie w parze z prostymi, ale sprytnymi produktami przeznaczonymi dla prostego poszukiwacza przygód lub weekendowego wojownika. Na przykład Minima Bag Nylon ma wystarczającą pojemność, aby pomieścić zestaw do gotowania lub, szczerze mówiąc, prawie wszystko, co można w niej zmieścić. Waży tylko 85 gramów i ma cenę 670 CZK.
Oczywiście, jeśli uważasz, że nie zmieścisz się wystarczająco w torbie o nazwie „Minima”, jest też Acepac Bar Roll Nylon. Podwójny worek górny może być wąski do 30 cm lub do 60 w szerokości, o maksymalnej pojemności 16 litrów. Wraz z nim jego waga wynosi 460 gramów, a dochodzi do 1900 CZK.
Być może gwiazdą pokazu były torby na ramę Acepac, z wewnętrznymi szwami dodającymi stabilności i uważamy, że wyglądają naprawdę fajnie. Wyposażona w wodoodporny zamek błyskawiczny YKK z każdej strony, duża rama z zamkiem błyskawicznym mieści 4,5 litra i waży tylko 265 gramów. Zip Frame Duża torba 1450 CZK.
Przygotuj się
Firma Restrap z siedzibą w odległym Yorkshire Dales w środku Wielkiej Brytanii rozpoczęła produkcję pasów na pedały do rowerów ze stałym przełożeniem. Szybko do przodu o 12 lat, a oni przeszli do wyścigów szutrowych, co, spójrzmy prawdzie w oczy, jest prawdopodobnie powodem, dla którego odrzucił komentatorów jako najlepszy trend kolarski na świecie. Ale ich produkty, które wciąż są produkowane w Wielkiej Brytanii, są również idealne dla prostych motocyklistów, jak na przykład łatwa do noszenia torba Race Saddle. Lekka zwijana torba bezpiecznie przypina się do zamocowanej na stałe kołyski, dzięki czemu można szybko i łatwo przespać sześć godzin w ciągu 18 godzin zmagań… lub nosić kilka dodatkowych warstw. Torba Race Saddle może pomieścić 7 litrów, ważyć 250 gramów i jest warta 143,99 euro. Pamiętaj, że nie jest przyjazny dla dropperów.
W torbie Race Bar zastosowano podobny system z przodu. Ale zamiast tradycyjnych zwiniętych toreb używają niestandardowego opakowania, które zawiera po obu stronach siatkowe kieszenie na przekąski. 7-litrowy Race Bar waży 325 gramów i kosztuje 131,99 €
Zderzak może wyglądać jak bardzo mały grill Jeepa, ale w rzeczywistości jest to sprytny sposób, aby uniemożliwić torbie na kierownicę robienie tego, co robią torby na kierownicę: upuszczanie. Działa tak, jakby działało. Zamień kilka milimetrów stosu dystansowego słuchawek na pasek amortyzujący, a Twoja torba pozostanie w pozycji pionowej i zamknięta za 47,99 euro
E VOC
Evoc wykonał wtedy zaskakujący ruch w torbach motocyklowych w 2019 roku. Wydaje się, że są w to bardzo zaangażowani, ponieważ w tym roku nastąpiła poważna aktualizacja prawie każdej produkowanej przez nich torby rowerowej. Handbar Pack BOA WP 2.5 i 5 wykorzystuje podwójną torbę z unikalnym paskiem na środku. System oparty na BOA wykorzystuje dwa łatwe do zdejmowania i ponownego mocowania klipsy do trzymania owijki na kierownicę, podczas gdy uchwyt utrzymuje ją napiętą. Jest teraz również siatka na bungee do dodawania wszystkiego, co nie mieści się w środku. Pakiety wspomagania kierownicy 2.5L i 5L kosztują 130€
Pakiet podsiodłowy BOA WP 6, 8, 12 i 16 również otrzymał duże aktualizacje. Teraz ma mocne jarzmo w siedzeniu, które utrzymuje plecak imponująco stabilnie. Zostały utrzymywane ciasno za pomocą systemu Clip-and-BOA podobnego do pakietu kierownicy. Evoc dodał również siatkę na bungee na górze tych pełnowymiarowych paczek. Każda kosztuje 130 euro, są też bardziej kompaktowe wersje o pojemności 2 i 4 litry, które wykorzystują bardziej tradycyjne mocowanie na rzep, ale są całkowicie wodoodporne dzięki składanemu zapięciu z tyłu. Te prostsze pakiety kosztują 60€
Dyrektor marketingu Evoc, Jan Sallawitz, przetestował nowy sprzęt rowerowy podczas ponad 400-kilometrowej podróży z Monachium na targi Eurobike we Frankfurcie.
Ibn Nabindynamo
Wreszcie, przynajmniej technicznie, SON, numer jeden w Niemczech, producent rdzeni generatorów, zademonstrował nowy hub, który wciąż jest w fazie prototypowania. Gra o generowanie energii to gra stresowa dla małych korzyści w zakresie efektywności energetycznej bez zwiększania tarcia. Dokładnie jak mały? Cóż, obecne koncentratory SON oferują wydajność 65% po podłączeniu do lampy lub ładowarki. I to całkiem nieźle, biorąc pod uwagę, jak mało energii zużywają w tym procesie. Ta nowa konstrukcja zapewnia aż 70% sprawność.
Ponownie, to dopiero początek, a w tej chwili ten nowy projekt jest dostępny tylko z wyjściem USB, bez opcji reflektora. Jest dostępny tylko w 12-milimetrowej osi przedniej skoncentrowanej na szutrze. Ale w tym procesie uczą się rzeczy, a koncepcję można teoretycznie rozszerzyć do pracy z piastą 15 mm.
„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”