Rosé z BLACKPINK prowadzi rozmowy w sprawie podpisania z nią kontraktu Czarny znakProwadzony przez producenta Teddy’ego.
17-go pojawiła się wiadomość, że Rosé ma zamiar podpisać kontrakt z The Black Label.
W odpowiedzi The Black Label poinformował DongA.com, że „prowadzi dyskusje”.
The Black Label to firma rozrywkowa założona przez Teddy’ego, byłego członka grupy 1TYM, w 2016 roku. W firmie pracują tacy artyści jak Taeyang z BIGBANG, piosenkarze Jeon Somi, Zion.T oraz aktorzy Park Bo-gum i Lee Jong -wygrał. .
Rosé i Teddy aktywnie współpracują od 2016 roku jako członkowie BLACKPINK i producenci grupowi.
W międzyczasie w zeszłym roku Rosé wraz z innymi członkiniami BLACKPINK z sukcesem zorganizowała największą w historii światową trasę dziewczęcego zespołu K-Pop „BORN PINK”, która przyciągnęła około 1,8 miliona uczestników. Ponadto nawiązali kontakt z około 2,115 milionami fanów poprzez występy na Coachelli w USA (250 000 widzów w ciągu dwóch dni) i Hyde Parku w Wielkiej Brytanii (65 000 widzów).
Od końca ubiegłego roku Rosé i YG Entertainment przyjęły odrębną, ale wspólną strategię. Zgodzili się kontynuować zajęcia grupowe z YG, jednocześnie prowadząc samodzielnie działania indywidualne.
Dzięki temu wszyscy członkowie BLACKPINK stworzyli teraz własne zasady dla poszczególnych działań. Przed Rosé Jennie, Lisa i Jisoo stworzyły własne marki na potrzeby swoich indywidualnych przedsięwzięć.
Jenny ogłosiła założenie swojej niezależnej marki Odd Atelier (ODD ATELIER, OA) w grudniu ubiegłego roku. Od lutego tego roku Lisa kontynuuje działalność solową pod marką osobistą LLOUD. Jisoo oficjalnie ogłosiła utworzenie własnej marki BLISSOO w lutym przy wsparciu swojego starszego brata.
„Gracz. Introwertyk. Rozwiązujący problemy. Twórca. Myśliciel. Przez całe życie ewangelista żywności. Orędownik alkoholu.”