Roku wreszcie rozwiązało problemy z przesyłaniem strumieniowym, które dotykają teraz wielu użytkowników

Ponieważ widzowie rezygnują z telewizji kablowej, aby polegać na subskrypcjach usług wielostrumieniowych, firmy takie jak Roku ciężko pracują, aby pozyskać nowych klientów. W obliczu konkurencji ze strony Google i Amazon ostatnią rzeczą, na jaką może sobie pozwolić Roku, jest denerwowanie użytkowników, ale tak właśnie stało się z aktualizacją oprogramowania (H/T BGR.com). Aktualizacja Roku OS 10.5 została ogłoszona we wrześniu i została wprowadzona na telewizory Roku i urządzenia do przesyłania strumieniowego w październiku. Niestety, użytkownicy zaczęli zgłaszać problemy z aplikacjami takimi jak Disney+ i Netflix na forum internetowym Roku i Reddit.

Ktoś napisał na Reddit: „HBO nie działa. ESPN nie działa. Disney nie działa. Xfinity nie działa. Netflix jest szkicowy. Amazon Prime nie działa”. „Wszystko zaczęło się od aktualizacji systemu operacyjnego kilka dni temu. Teraz mam bezwartościowe pudełko obok telewizora. I kilka miesięcznych subskrypcji, za które płacę, ale nie mogę z nich korzystać”. Odpowiedź Roku w a udział Wspólnoty na swoich forach, informując sfrustrowanych klientów, że trwa poprawka.

„Nadal badamy zgłoszone problemy z wydajnością i stabilnością, chociaż możemy potwierdzić, że dotyczy to tylko niewielkiej części użytkowników ze względu na specyficzne konfiguracje sieci” — powiedział Menedżer ds. społeczności Roku. „Roku zapewnia możliwość wycofania, aby zapewnić natychmiastowe rozwiązanie”. Po aktualizacji zauważa, że ​​„niewielka część użytkowników z niektórymi starszymi modelami telewizorów Roku lub starszymi odtwarzaczami Roku Ultra ma problemy z najnowszą aktualizacją oprogramowania układowego, OS 10.5”.

W zależności od modelu czyjegoś odtwarzacza Roku lub telewizora zostanie wyświetlona lista instrukcji dotyczących rozwiązania problemu z aktualizacją. To nie pierwszy raz, kiedy użytkownicy Roku mają problemy z aplikacjami, które nie działają poprawnie. Google i Roku kłócą się o aplikację YouTube TV, a Roku został usunięty z listy kanałów dla nowych użytkowników. Roku twierdzi, że Google żąda terminów „antykonkurencyjnych”, które zawierają dane wyszukiwania i informacje o użytkownikach, których nie żądają inne platformy. Kolejnym etapem impasu jest usunięcie aplikacji YouTube w grudniu. W przeszłości Roku miał trudne negocjacje, aby dodać aplikacje do przesyłania strumieniowego, takie jak HBO Max, mimo że ostatecznie zgodził się na umowę.

Czy miałeś jakieś problemy z urządzeniami Roku? Czy któraś z aplikacji przestała dla Ciebie działać? Jeśli tak, opowiedz nam o tym w komentarzach.

Randolph Howe

„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *