Sezon National Hockey League 2022-23 zbliża się wielkimi krokami i oprócz niektórych zawodników i trenerów zmieniających drużyny, w tym roku będzie bardzo zauważalna różnica w lidze: Reklamy z Jersey.
Ponieważ jest to pierwszy rok, w którym liga pozwoliła na te drobne korekty reklam Drużyny zyskują nienawiść Aby ich historyczne kurtki były nieco mniej wyrafinowane z dołączonym logo firmy.
Dla Toronto Maple Leafs jest to bardziej zabawne niż obrzydzenie. Zespół ogłosił to we wtorekKażdy gracz Leafs będzie nosił herb Dairy Farmers of Ontario – stylizowany leben – Kiedy zabierają śnieg.
Bycie sponsorem skrajnie lewym – można by założyć, że sponsorem areny, Scotiabank, byłby faworyt – dało to świetną okazję wszystkim klaunom na całym hokejowym świecie, aby zdobyć więcej żeber. O drużynie hokejowej, z której wszyscy uwielbiają się śmiać.
Niezależnie od tego, czy mówimy o procentach mleka jako szansach na wygranie Pucharu Stanleya, czy o zepsuciu mleka, tak jak to, co ostatnio zrobił Leaves w play-offach, zdecydowanie oddano kilka dobrych strzałów.
Ale liście mają swoją historię z mlekiem. Legenda franczyzy, Doug Gilmore, wystąpił w reklamie, która jest obecnie klasykiem mleczarskim w 1995 roku.
Trzeba sobie wyobrazić, że hodowcy bydła mlecznego z Ontario próbują w tej chwili nakłonić Mitcha Marnera do odtworzenia tej reklamy do wykorzystania w dalszej części sezonu.
Fani hokeja po raz pierwszy posmakują ogłoszenia w postaci koszulki Leafs, gdy zmierzą się z nimi Senatorowie z Ottawy Przedsezon zaczyna się 24 września. Toronto rozpoczyna swój sezon regularny 12 października, przechylając drogę przeciwko rywalowi Montreal Kanada.
Więcej od Yahoo Sports
„Nieuleczalny badacz twittera. Amatorski adwokat mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany guru muzyki. Becon ćpuna. Skłonny do napadów apatii”.