Zespół Red Bulla rzucił okiem na swoich głównych rywali Formuły 1, Mercedesa i Ferrari, publikując kreatywny post w mediach społecznościowych. Bohaterowie metamorfozy 2022 opublikowali na Twitterze zdjęcie salonu odświętnie udekorowanego domu.
Z płonącym ogniem w tle i śniegiem padającym na podłogę przez okna, Święty Mikołaj zostaje narysowany, wnosząc indyka do pokoju. Dymek nad jego głową mówi: „Może zabraliśmy indyka ponad budżet…”
Wyśmiewa się nadmierne wydatki Red Bulla na kampanię 2021, ponieważ zostali oni dotknięci grzywną i skróconym czasem w tunelu aerodynamicznym. Obrona Red Bulla polegała na tym, że byli popychani do granic możliwości przez koszty cateringu, z czego dalej kpił, gdy Adrian Newey niósł kanapkę w tle.
Christian Horner i Helmut Marko pozują z projektantem samochodów F1 z prezentami w dłoni. Przed trio stoi dwóch młodych kierowców w pełnych strojach Red Bulla, wyglądających jak młody Max Verstappen i Sergio Perez.
Wyraźnie cieszą się, że mogą bawić się swoim nowym Red Bullem, ale obok nich leży pudełko z napisem „śmieciowe zabawki”. I już możesz zgadnąć, co jest w tym pudełku; Zepsuty Mercedes i Ferrari oraz czerwona książeczka z logo Ferrari i napisem „Strategia” na górze.
Red Bull gra ze swoimi rywalami, a książki strategiczne Ferrari są szczególnie przejmującym wykopaliskiem, w którym obalili szefa zespołu Mattię Binotto pod koniec sezonu, gdy walka o tytuł upadła z powodu złych decyzji podczas wyścigów.
„Nieuleczalny badacz twittera. Amatorski adwokat mediów społecznościowych. Wielokrotnie nagradzany guru muzyki. Becon ćpuna. Skłonny do napadów apatii”.