Rada Stratford rozważa opracowanie miejskiego programu partnerskiego, który umożliwiłby miastu sprzedaż powierzchni reklamowej, praw do nazwy i innych możliwości marketingowych w budynkach publicznych, pojazdach i innych aktywach miejskich w celu wygenerowania dodatkowych dochodów.
Treść artykułu
Aby generować większe dochody i zmniejszyć obciążenie finansowe podatników, członkowie rady Stratford rozważają propozycję, która pozwoliłaby miastu na sprzedaż powierzchni reklamowej, praw do nazw i innych możliwości marketingowych dotyczących aktywów publicznych, takich jak budynki i pojazdy. .
Na posiedzeniu Stałego Komitetu ds. Usług Społecznych w poniedziałek, Brad Herden, Dyrektor ds. Rekreacji i Marketingu w Stratford, przedstawił propozycję opracowania dwufazowego miejskiego programu partnerskiego podobnego do tych w innych gminach, aby wykorzystać możliwości marketingowe z lokalnymi firmami i innymi organizacjami. .
„Ideą tego programu jest to, że etapy pierwszy i drugi odbędą się w tym samym roku budżetowym” – powiedział Hurden. „W pierwszej fazie spodziewamy się, że może to kosztować 50 000 USD, może mniej… Zatrudnimy konsultanta, który przyjedzie i pozbędzie się wszystkich aktywów w mieście, które można sprzedać.
Reklamy
Ta reklama nie została jeszcze przesłana, ale Twój artykuł jest kontynuowany poniżej.
Treść artykułu
„Tradycyjnie myślę, że większość ludzi pomyślałaby o nadaniu praw do nazwy konkretnej nieruchomości – można by to uznać za sponsoring – ale tak naprawdę nie ma ograniczeń co do aktywów, które ma miasto, które mogą stać się okazją marketingową dla kogoś innego”.
Po zidentyfikowaniu aktywów rynkowych miasta, takich jak budynki, pojazdy, oprogramowanie, usługi i wydarzenia specjalne, konsultant obliczy, ile miasto będzie pobierać za różne rodzaje marketingu, które mogą obejmować sponsoring, prawa do nazwy, reklamę, co-branding , umowy na wyłączność, umowy z dostawcami i programy lojalnościowe.
Konsultant opracuje również plan uruchomienia miejskiego programu partnerskiego i określi, w jaki sposób miasto może sprzedać te możliwości po wdrożeniu programu.
„Drugi etap będzie więc ściśle częścią sprzedaży tego, co zostało zidentyfikowane w pierwszym etapie” – powiedział Heerden, zwracając uwagę, że sprzedaż fazy drugiej musi odzyskać 50 000 USD kosztów fazy pierwszej w pierwszym roku programu.
natomiast Herndon i Conn. Bonnie Henderson odnotowała sukcesy podobnych programów w innych gminach, a także wcześniejsze kampanie sponsorskie mające na celu zebranie funduszy na poprawę lokalnych obiektów sportowych, a inni radni chcieli upewnić się, że miasto ma wdrożoną kompleksową politykę, która zapewni dostępność majątku miejskiego w celach marketingowych i treści wszelkich reklam Właściwych.
Reklamy
Ta reklama nie została jeszcze przesłana, ale Twój artykuł jest kontynuowany poniżej.
Treść artykułu
„Czuję, że jest teraz sporo przestrzeni i momentów, w których możesz udać się w miejsce, w którym ktoś nie będzie przeszkadzał – szczerze – chcący pieniędzy lub chcący skierować cię w stronę swojej firmy lub ich produktów, czy cokolwiek innego”, Cody Seiben powiedział, który był jedynym kanclerzem, który głosował przeciwko rozwijaniu miejskiego programu partnerskiego.
„Uważam, że Stratford jest bardzo wyjątkowy pod wieloma względami i uważam, że możemy zachować to, co mamy obecnie, bez podążania w kierunku, który obrały inne gminy… Myślę, że nasze przestrzenie publiczne powinny być bardzo neutralne”.
Chociaż głosował przeciwko tej propozycji, Seiben powiedział, że popiera ideę opracowania polityki publicznej, która dyktuje, jak miasto sprzedaje reklamy, prawa do nazwy, sponsoring i inne działania marketingowe dotyczące majątku publicznego. .
„Myślę, że potrzebujemy polityki określającej, które budynki nie są odpowiednie (marketing) lub w których nie jest to właściwe – na przykład nie ma ich w systemie parkowym[i]tak naprawdę nie chcemy się reklamować Ratusz”, Poł. powiedziała Kathy Vasilakos. „Musimy mieć naprawdę jasne wyobrażenie o tym, gdzie pasuje, a gdzie nie.
„Zgadzam się z Kuhn. Spin, że potrzebujemy przestrzeni publicznych, które nie są przytłoczone działalnością komercyjną i próbą sprzedawania rzeczy ludziom”.
W odpowiedzi na obawy członków rady, Heerden zauważył, że wyznaczony doradca pomógłby pracownikom miasta opracować kompleksową politykę, która nie tylko określa, jak i gdzie można sprzedawać produkty marketingowe, ale także taką, która uwzględni wszelkie istniejące polityki marketingowe i przepisy wcześniej przyjęte przez miasto.
Rada Stratford będzie miała okazję przedyskutować rozwój miejskiego programu partnerskiego przed ostatecznym głosowaniem nad poparciem programu i skierowaniem go do obrad budżetu 2022.
„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”