Ramię korby jest kute, a następnie obrabiane z aluminium serii 7000, kształt ramienia korby został nieznacznie zmieniony w stosunku do poprzedniej wersji, ruch zmniejszony o 20 gramów. Daje to całkowitą wagę 595 gramów z 32-zębową tarczą i 170 mm korbą. Dla porównania aluminiowe korby SRAM GX w tej samej konfiguracji ważą 619 gramów.
• Cinch .łańcuchowy system mocowania
• Długości korby 165, 170 lub 175 mm
• Wykonany z aluminium serii 7000
• Waga: 595 g (drążek 170 mm + 136 wałków + 32 tony łańcucha)
• Dożywotnia gwarancja
• Sugerowana cena detaliczna: 179,99 USD / 219,99 CAD
• Raceface.com
Zaktualizowano również kołnierz naprężenia wstępnego — mała śruba z łbem sześciokątnym 2 mm została zastąpiona taką, która nie powinna się zaokrąglać, jeśli źle na nią spojrzysz, a zewnętrzna strona kołnierza została zmieniona, aby ułatwić jej obracanie.
Boczna odległość między wałami korbowymi wynosi teraz około 176 mm od współczynnika Q, czyli o 4 mm mniej niż wcześniej, co według Race Face pomaga poprawić moc wyjściową i ergonomię pedałowania. To twierdzenie może być nieco przesadzone — nie ma wyraźnych dowodów na to, że ciasny współczynnik Q jest lepszy, a w wielu przypadkach dostosowanie pozycji bloku jest łatwiejszym sposobem na dostosowanie postawy jeźdźca. Ponadto niektórzy jeźdźcy preferują szerszą pozycję, podczas gdy inni wolą mieć stopy blisko siebie. W obu przypadkach nowe korby są nieco węższe niż wcześniej.
Ramiona turbiny są dostępne w długościach 165, 170 lub 175 mm i wykorzystują system Cinch firmy RaceFace do montażu łańcuchowego. Jego cena to 179,99 USD, bez ograniczeń.
„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”