Podczas gdy wersja Armored Core 6 na PS5 działa całkiem nieźle i przeważnie przy 60 klatkach na sekundę w trybie wydajności, wersja na PS4 Pro działająca na PS5 wydaje się zapewniać zablokowaną liczbę klatek na sekundę na poziomie 60 klatek na sekundę, podobnie jak w przypadku Elden Ring.
Jak wskazano Lance McDonald (@manfightdragon) IGN potwierdził, że wersja Armored Core 6 na PS4 Pro będzie działać z zablokowaną liczbą klatek na sekundę wynoszącą 60 klatek na sekundę na PS5, chociaż Namco Bandai twierdzi, że maksymalna liczba klatek na sekundę to 30 klatek na sekundę przy 1800p. Chociaż wymaga to trochę precyzji, ci, którzy szukają najlepszej wydajności, mogą spróbować tego obrazu.
Chociaż Bandai Namco mówi nam, że Armored Core 6 w wersji na PlayStation 4 Pro osiąga maksymalnie 30 klatek na sekundę przy 1800p, podobnie jak Elden Ring, jeśli grasz na PS4 Pro na PlayStation 5, maksymalna liczba klatek na sekundę wynosi 60 klatek na sekundę. Znacznie płynniej niż w oryginalnej wersji na PlayStation 5. pic.twitter.com/diDRmDVQcA
– Lance McDonald (@manfightdragon) 25 sierpnia 2023 r
Jak wspomnieliśmy wcześniej, dotyczyło to również Elden Ring, co pokazaliśmy w naszej recenzji wydajności Elden Ring.
Jedną z fajnych zalet trybu kompatybilności wstecznej PlayStation 5 jest to, że można grać także w wersję na PS4, lub w tym przypadku na wersję na PS4 Pro, która oferuje niższą jakość obrazu 3200 x 1800 (prawdopodobnie jest to metoda refaktoryzacyjna według Sekiro) i niektóre obniżenie wersji graficznej. Michael Thompson z IGN napisał o Elden Ring. Dodatkową zaletą jest idealnie zablokowane odtwarzanie przy 60 klatkach na sekundę we wszystkich testowanych sekcjach. Zapewnia to absolutnie najlepszy sposób gry, jeśli głównym priorytetem jest wydajność, w tym na komputerze PC, ponieważ bieżąca, poprawiona wersja cierpi na utrzymujące się zacinanie i spowolnienie, gdy tak się dzieje. „.
MacDonald dodał dalej, że wersja Armored Core 6 na PS5 działa „świetnie prawie przez cały czas, ale zdarzają się momenty spowolnienia, które w ogóle nie są trudne do zauważenia. Dzieje się tak głównie w przerywnikach filmowych, ale także podczas eksploracji obszarów o poważnych efekty pogodowe (tak, to jest tryb priorytetu liczby klatek na sekundę).
Wersja Armored Core 6 na PlayStation 5 działa świetnie niemal przez cały czas, choć zdarzają się momenty spowolnienia, które wcale nie są trudne do zauważenia. Występują one głównie w przerywnikach filmowych, ale także podczas eksploracji obszarów o ekstremalnych skutkach pogodowych.
(Tak, jest to tryb priorytetu liczby klatek na sekundę) pic.twitter.com/mxK0sGGjNy– Lance McDonald (@manfightdragon) 26 sierpnia 2023 r
Aby uzyskać więcej informacji, sprawdź naszą recenzję wydajności Armored Core 6 na PS5, Xbox Series X/S, PS4 i Steam Deck i przeczytaj naszą recenzję.
W naszej recenzji Armored Core 6 powiedzieliśmy: „Jego doskonałe możliwości dostosowywania napędzają doskonałą walkę mechami, czego efektem są wymagające łamigłówki bojowe, które przykuwały moją uwagę przez całą 15-godzinną kampanię i dłużej. Rozczarowuje ją nudna doświadczenie fabularne, ale trafia dokładnie tam, gdzie się liczy.” konieczne.”
Adam Pankhurst jest autorem wiadomości dla IGN. Można go śledzić na Twitterze @Adam Pankhurst i dalej skurcz.
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.