Kiedy relacje są zbyt stresujące, aby je wyjaśnić, partnerzy często opisują swoją sytuację jako „skomplikowaną”. witaj w Kolekcja Radissonco strona internetowa marki nazywa „unikalnym zestawem charakterystycznych cech, odzwierciedlających autentyczny wpływ lokalny, żywy design i tętniącą życiem scenę społeczną”.
Choć może to brzmieć jak każda z dziesiątek luksusowych marek hotelowych, jest wiele do rozpakowania.
Na początek można by pomyśleć, że Radisson nie jest luksusowym hotelem. Jeśli mieszkasz w Stanach Zjednoczonych, możesz pomyśleć, że znajdują się one gdzieś pomiędzy Crowne Plaza a Sheraton lub Marriott.
Byłby to w dużej mierze amerykański pogląd, ale kierownictwo grupy z siedzibą w Brukseli uważa, że może to przezwyciężyć.
Poza Ameryką Północną flaga Radisson Blu jest od dawna uważana za kategorię hoteli z wyższej półki, a jej hotele konsekwentnie zarabiają Różne nagrody.
Jednak w 2018 roku Radisson Hotel Group zdecydowała się to zrobić Tworzyć Oddzielna i wyższa kategoria Blu pod marką Radisson Collection.
Prawdziwy pomysł na luksusową markę lifestylową firmy sięga premiery w 2014 r. Grupa QuorvusPoczątkowo został wprowadzony jako miękka marka, taka jak Marriott’s Autograph Collection lub The Unbound Collection firmy Hyatt.
Miękki branding oznacza, że hotel reklamuje się pod własną nazwą, chociaż goście mogą zdobywać i wymieniać punkty lojalnościowe pod markami innych firm. Właściciele hoteli mogą uzyskać dostęp do sprzedaży korporacyjnej i grupowej oraz skorzystać ze skali światowych gigantów zakupowych.
Jednak zmiana z 2018 r. oznacza, że 14 obiektów w Quorvus będzie teraz nosić markę Radisson na jeden z dwóch sposobów.
Hotele w Sztokholmie, Wenecji, Moskwie, Soczi, Kopenhadze, Edynburgu, Warszawie, Lagos i Agrze noszą imię matki w pierwszej kolejności. Innymi słowy, Kolekcja Radisson Plaża Sztokholm O Kolekcja Radisson Warszawa.
Inni dodali markę jako adnotację, na przykład The May Fair London, Hotel Radisson Collection.
Ten ruch również zbiegł się z sprzedaż grupowa do konsorcjum kierowanego przez Jin Jiang International Holdingswiodący gracz na chińskim rynku hotelarskim.
Przemawiając podczas konferencji ILTM North America, która odbędzie się w tym tygodniu w Riviera Maya w Meksyku, Heather Nelson, dyrektor ds. sprzedaży międzynarodowej w Radisson Hotel Group, powiedziała, że 32 otwarte dziś hotele Radisson Collection stanowią mieszankę wschodzących miejsc docelowych (takich jak Manchester, Tallin, Belgrad). ) i nowe punkty turystyczne w miejscach, które już kochasz (np. Mediolan, Rzym, Berlin).
Radisson Collections obiecuje, że znajdziesz „oryginalne akcenty, takie jak dzieła sztuki regionalnych artystów, a także lokalnie inspirowane opcje jedzenia i napojów”.
Podobnie jak większość dzisiejszych luksusowych marek lifestylowych, ta chce być mierzona przez więcej niż liczbę wątków. Jeśli próbujesz skalibrować, gdzie pasuje, mówi Nelson, rozważ wersję Marriott, Sofitel Europe lub Hyatt Andaz.
Skupiając się na smakoszach, grupa wybrała znanych szefów kuchni Anthony’ego Boneta i Enniko Atexę. Bonnet, którego dziadkowie byli rolnikami, pracował w kuchniach Jean Brouilly, szefa kuchni z gwiazdką Michelin w Tarare, a następnie Philippe Giuffreau, dwugwiazdkowego szefa kuchni w La Rotonde w Lyonie, zanim wrócił do rodzinnego zakładu Les Loges, w którym się znajdował. . Utalentowany szef kuchni został wybrany przez Gault & Millau d’Or i nagrodzony gwiazdką Michelin. Podczas swojej kadencji w Azurmendi Atxa zdobył dwie gwiazdki Michelin i od tego czasu uruchomił nowe restauracje w Brukseli, Sewilli i Bilbao w ramach swojej współpracy z Radisson Group.
Same hotele są w wielu przypadkach zlokalizowane w budynkach o znaczeniu historycznym, a każdy z nich oferuje wysokiej jakości architekturę i projekty. Wiele z nich ma mniej niż 100 kluczy. Na przykład Radisson Collection Hotel, Palazzo Nani Venice ma tylko 52 pokoje i apartamenty, podczas gdy Radisson Collection Hotel, Bodrum ma 80 pokoi.
Nawet największe nieruchomości są wyjątkowe. Grand Hotel Savoia Cortina d’Ampezzo, Radisson Collection Hotel ze 132 pokojami i apartamentami, mieści włoski pałac nad jeziorem i ma Charlton Heston, Sophia Loren, Winston Churchill, Tołstoj i Franklin Roosevelt jako poprzedni goście.
Oczekuje się, że w ciągu najbliższych dwóch lat otworzy się 19 kolejnych firm i planuje wejść na rynek stulecia, prawdopodobnie w przyszłości usłyszysz więcej o Radisson Collection.
Założycielka i partnerka zarządzająca Julie Danziger, nowojorska agencja podróży luksusowych EmbarkBeyond, niedawno dołączyła do rady doradczej hotelu. Mówi Forbes„Przed spotkaniem wiedziałem bardzo mało o tych nieruchomościach i nie były one na najwyższym poziomie. Pod wrażeniem wysłałem klienta do Wenecji z rezerwacją last minute, a oni zadzwonili do mnie zachwyceni wartością, lokalizacją i obsługą ”.
Jednak historia nie jest tak prosta, jak kolejna firma hotelarska wprowadzająca kolejną nową markę. Na początku tego roku Jin Jiang sprzedał wszystkie obiekty Radissona w obu Amerykach firmie Choice Hotels International za 675 milionów dolarów. Chociaż sztuka miała ugruntować otoczenie nowego właściciela wzdłuż autostrad i miasteczek uniwersyteckich, w których znajdują się setki lokalizacji Country Inn & Suites, tworzy dziwną dychotomię.
Obecnie nie ma relacji biznesowych. Jeśli zatrzymujesz się w hotelu Radisson w obu Amerykach, zdobywasz punkty w programie lojalnościowym Choice, a w luksusowych hotelach Radisson Collection Hotels & Resorts nie ma możliwości wykupu. Tymczasem, jeśli grasz w Radisson Rewards, programie dla częstych gości dołączonym do Radisson Collection, nie ma opcji zarabiania ani wypalania w obu Amerykach.
innymi słowy; Nie ma żadnego związku między czymkolwiek noszącym nazwę Radisson w obu Amerykach a Radissonem w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce i Azji.
Oczekuje się, że odnowienie programu Radisson zostanie ogłoszone w październiku, ale przyszłość może być bardziej złożona. Choice ma prawo do otwierania hoteli Radisson Collection w obu Amerykach.
To swego rodzaju powrót do czasów, kiedy Hilton Hotel Company i Hilton International były oddzielne firmy. Poznali się w 2005 roku.
Nelson jest otwarty na wyzwania. „Słoń w pokoju to Radisson, ale naprawdę staramy się wyróżnić” – powiedziała podczas spotkania medialnego ILTM.
W świecie pełnym luksusowych opcji podróżnych Danziger podsumowuje w ten sposób sprzedaż wysokiej klasy marki z Radisson. „(Radisson) nie ma luksusowej reputacji wśród społeczności doradców ani klientów. Nie ma pamięci podręcznej ani seksownego uroku, jaki niektóre inne marki mają (więc jestem) ciekawy, jak pracują, aby skupić się na marce wymyślanie na nowo. Tak czy inaczej, ale tylko czas pokaże.
„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”