Wiodący w swojej klasie system informacyjno-rozrywkowy i mocny silnik V6 biturbo napędzają w ten sposób w tym segmencie
Treść artykułu
Chmury w Teksasie wydają się unosić nieco wyżej na niebie niż gdzie indziej. Być może dzieje się tak dlatego, że w rozległym krajobrazie Teksasu brakuje gór, na które można by wkroczyć. To rodzaj nieba, który sprawia, że człowiek czuje się bardzo mały. I pewnie dlatego ciężarówki w Teksasie są tak duże.
Reklamy
Ta reklama nie została jeszcze przesłana, ale Twój artykuł jest kontynuowany poniżej.
Treść artykułu
Toyota ujawniła swoją nową generację Tundrę w Internecie na początku września tego roku i wybrała San Antonio w Teksasie jako miejsce, w którym moglibyśmy ją wypróbować jako pierwsi. Chociaż silniki są montowane w Alabamie, Tundra jest produktem z Teksasu. Główna siedziba Toyoty North America znajduje się w Plano w Teksasie, a nowy zakład montażowy Tundra znajduje się w San Antonio. Połącz to z szeroko zakrojonym wysiłkiem Toyoty w NASCAR, a zobaczysz, jak poważnie traktuje umysły lojalnych nabywców pickupów.
Nowa Tundra trzeciej generacji to ogromny krok naprzód w stosunku do poprzedniej generacji, która zadebiutowała w 2006 roku. Zacznijmy od mechaniki. Tylne zawieszenie Tundra to nadal ruchoma tylna oś, ale teraz jest podtrzymywana przez sprężyny śrubowe zamiast pióra. To właśnie sprawia, że Ram 1500 to jedyne półtonowe ciężarówki, które można kupić ze sprężynowym tylnym zawieszeniem. Poprawę jakości jazdy w stosunku do poprzedniej generacji można łatwo odczuć na drodze.
Reklamy
Ta reklama nie została jeszcze przesłana, ale Twój artykuł jest kontynuowany poniżej.
Treść artykułu
Na drodze zauważono również, że we wszystkich Tundrach jest to standardowa opona z pełnym pudełkiem. Poprzedni model miał tylko sekcje zapakowane w obszary o wysokim ciśnieniu. Wynikiem tego jest znacznie zmniejszony ruch ostrogi na złączach dylatacyjnych i torach kolejowych. Tundra przenosi się również na kompozytowe łóżko wzmocnione aluminium (czytaj: plastikiem), aby zmniejszyć wagę w porównaniu do poprzedniej stalowej skrzyni. Ci, którzy martwią się o to, jak to się dalej potoczy, mogą tylko zajrzeć do dowolnego pudełka Tacoma, ponieważ od kilku lat używają podobnej technologii.
Reklamy
Ta reklama nie została jeszcze przesłana, ale Twój artykuł jest kontynuowany poniżej.
Treść artykułu
Ale największe zmiany mechaniczne znajdują się pod maską, ponieważ w tundrze jest wiele nowości. Skończyło się na długowiecznym silniku V8, zastąpionym przez 3,5-litrowy V6 i parę turbosprężarek. Nie ma opcji V8. Nowy silnik iForce V6 generuje 389 koni mechanicznych przy 5200 obr./min; i 479 funtów-stopy momentu obrotowego przy 2400 obr./min. To o osiem koni więcej i 78 lb-ft więcej niż odchodzący V8.
Jeśli chcesz więcej mocy (i lepszy przebieg paliwa), możesz wspiąć się na iForce Max (nawiasem mówiąc, nazwa wielkiego superbohatera), który łączy to samo V6 z podwójnym turbodoładowaniem z systemem hybrydowym, aby uzyskać 437 koni mechanicznych i jednorodny moment obrotowy 583 lb-ft. (RPM dla mocy szczytowej i momentu obrotowego są takie same w wersji Hybrid.) Należy również zauważyć, że tylko w podstawowym modelu SR Toyota sztucznie ogranicza moc i moment obrotowy odpowiednio do 348 i 405 poprzez zmiany oprogramowania. Bez względu na to, jaki układ napędowy wybierzesz, Toyota mądrze zaprojektowała je wszystkie do pracy na zwykłym 87-oktanowym paliwie, wszystkie w połączeniu z 10-biegową automatyczną skrzynią biegów.
Reklamy
Ta reklama nie została jeszcze przesłana, ale Twój artykuł jest kontynuowany poniżej.
Treść artykułu
Nowy silnik V6 czuje się potężnie na drodze. Jeździłem nim bez ładunku, a także z przyczepą o wadze 5000 funtów, i wydawało się, że w ogóle się nie toczy z powodu dodatkowego ciężaru zwisającego z tyłu. V6 zapewnia niski moment obrotowy w zakresie obrotów i ostro wjeżdża na czerwień. Wzniesienia nie stanowiły problemu podczas holowania, a przyspieszenie było dość szybkie podczas rozładunku. Różnica mocy w porównaniu z poprzednim V8 jest drastyczna.
Najmniejszym komplementem jest dźwięk, jaki wydaje podczas pracy. Podczas gdy poprzedni silnik V8 sprawił, że post NASCAR Toyoty stał się znany ze swojej piosenki, nowy V6 po prostu wydaje się być maszyną w akcji. Nie wydaje się Zły, Ale z pewnością nie zapewnia radości słuchowej, która towarzyszyła staremu V8. Ale nadszedł czas dla nas wszystkich, nawet ukochanych NA V8.
Reklamy
Ta reklama nie została jeszcze przesłana, ale Twój artykuł jest kontynuowany poniżej.
Treść artykułu
Ogólne wrażenia z jazdy są znacznie lepsze niż w przypadku Tundry poprzedniej generacji. Ta elastyczna tylna cewka przynosi ogromne korzyści w terenie, a nowa 10-biegowa skrzynia biegów zapewnia płynną jazdę. Ma najlepszą jakość jazdy ze wszystkich ciężarówek, jakie kiedykolwiek prowadziłem w tym segmencie. Jednak największą poprawą wrażenia z jazdy nie jest zmiana sprzętu, ale oprogramowania.
Tundra jest pierwszym modelem Toyoty, w którym zastosowano całkowicie nowy system informacyjno-rozrywkowy firmy, który ostatecznie zostanie wprowadzony w innych modelach. Modele SR5 i SR5 są standardowo wyposażone w 8-calowy ekran, a 14-calowy ekran jest standardem w modelach Limited, Platinum, 1794 i TRD Pro; Jest opcjonalny w SR5. Oba ekrany korzystają z tego samego systemu informacyjno-rozrywkowego, tylko na ekranach o różnej wielkości.
Reklamy
Ta reklama nie została jeszcze przesłana, ale Twój artykuł jest kontynuowany poniżej.
Treść artykułu
Nowy system Toyoty jest najlepszym, jakiego używałem w półtonowej ciężarówce i jednym z najlepszych, jakich używałem w jakimkolwiek pojeździe. Częstotliwość odświeżania jest duża, grafika ostra, nowoczesna i intuicyjna, a często używane funkcje nie są zakopane w głębokich podmenu. System wykorzystuje stałe przyciski do nawigacji, muzyki, ustawień samochodu i innych często używanych funkcji (takich jak ikony na spodzie iPhone’a), a także ma fizyczne pokrętło głośności. Słuchać! Nie ma konieczności zwiększania i zmniejszania głośności, wystarczy prosty obrót, aby podnieść lub obniżyć muzykę.
Reklamy
Ta reklama nie została jeszcze przesłana, ale Twój artykuł jest kontynuowany poniżej.
Treść artykułu
Mapy (które można odtwarzać bez telefonu) są oparte na systemie Google i zawierają wszystkie punkty orientacyjne, ulice, restauracje i inne znaczniki miejsc, które możesz znaleźć w Mapach Google. Jedną ze świetnych sztuczek jest to, że możesz zapisać dowolną liczbę ulubionych przedmiotów w systemie samochodowym, więcej niż tylko „dom” i „praca”, jak większość pozwala na zapisanie. Inną rzeczą jest to, że możesz jednocześnie sparować dwa telefony samochodowe i wybrać, który telefon chcesz wyświetlić na ekranie po uruchomieniu samochodu. Dzięki temu rodziny z kierowcami mogą sparować oba telefony bez konieczności każdorazowego usuwania zaznaczenia „drugiego” telefonu.
Nowością w systemie Toyoty jest także zwiększona funkcjonalność audio. Za pomocą monitu „Hej, Toyota” możesz używać poleceń głosowych, aby poruszać się po domu, znaleźć dobrze ocenianą restaurację sushi w pobliżu lub wykonywać zwykłe czynności, takie jak dzwonienie do znajomego. Jeśli ci się to nie podoba, możesz użyć bezprzewodowego CarPlay lub Android Auto, który jest standardem w każdym modelu Tundry.
Reklamy
Ta reklama nie została jeszcze przesłana, ale Twój artykuł jest kontynuowany poniżej.
Treść artykułu
Nagłówek nie głosił, że jest to najlepsza Tundra jak dotąd, ale przenosi się daleko w świat najlepszych półtonowych ciężarówek na sprzedaż.
A mówiąc o modelach tundry, tam Dużo kim oni są! W kolejności od najniższego do najwyższego możesz wybierać spośród SR, SR5, Limited, Platinum, 1794 i TRD Pro. W Kanadzie tylko podstawowy model SR będzie oferował napęd na dwa koła, a wszystkie pozostałe modele Tundry będą miały napęd 4×4. Dostępne są dwa style kabin, mniejsza podwójna kabina; Załoga Maxa. Podwójna kabina jest dostępna tylko w modelach SR, SR5 i Limited. Wszystkie topowe modele to tylko Crew Max. Modele z podwójną kabiną mogą być wyposażone w łóżko o długości 6,5 lub 8,1 stopy. Łóżka o długości 8 stóp nie są dostępne w modelach Limited lub wyższych. Modele Crew Max mogą być wyposażone w łóżko o długości 5,5 stopy lub 6,5 stopy. Każda Tundra ma swój własny unikalny projekt grilla, który wyróżnia się w asortymencie.
Okrętem flagowym linii Tundra jest TRD Pro, który jest dostępny tylko w wersji 4×4 Crew Max z hybrydowym układem napędowym iForce Max. Mamy recenzję, która jest nieco głębsza w przypadku 2022 Tundra TRD Pro, ale informacje o półce są następujące: felgi BBS są mniejsze niż inne w gamie, aby pasowały do opon terenowych z dłuższą ścianą boczną i mają 1,1 cala wyższe przednie zawieszenie w porównaniu do innych. Posiada również zwykłą baterię sprzętu TRD, taką jak solidna przednia osłona podwozia, elektroniczna blokada tylnego mechanizmu różnicowego i kontrola pełzania. Przednie zawieszenie wyposażone jest w wewnętrzne amortyzatory gwintowane Foxa, a tylne amortyzatory wykorzystują zbiorniki zdalne. Jest również wyposażony w „dolne osłony” na torbę transportową i płytę ślizgową.
Reklamy
Ta reklama nie została jeszcze przesłana, ale Twój artykuł jest kontynuowany poniżej.
Treść artykułu
Ale to nie wszystko – te ciężarówki są również zbudowane do pracy. W zależności od specyfikacji pojazdu, Tundra ma ładowność 1 940 funtów (2 x 4 SAR w podwójnej kabinie) i zdolność holowania 12 000 funtów (w podwójnej kabinie 2 x 4 SAR). Co ciekawe, chociaż system hybrydowy dodaje dużo mocy i momentu obrotowego, najwyższe wartości holowania uzyskuje się ze standardowym niehybrydowym układem napędowym ze względu na dodatkową masę systemu. Bardziej popularne specyfikacje, takie jak 4×4 Crew Max Platinum z hybrydą iForce Max, mogą przenosić do 1820 funtów; A Katar 11170 funtów.
I Sposób Tutaj, na dole recenzji, zauważysz, że nie powiedziałem nic o designie. A to dlatego, że choć raz, jako ktoś, kto nie ma nic miłego do powiedzenia, nic bym nie powiedział. Ale rzecznik prasowy Toyoty opisał nowy grill jako „odważny” i „w twarz”. Zdecydowanie się z nim zgadzam.
Tundra to milowy krok przed modelem drugiej generacji, który zastępuje. Ale mając całe 15 lat na poprawę, nie jest to zaskakujące. Nagłówek tutaj nie mówi, że jest to najlepsza Tundra (jest), ale wyrzuca Tundrę do królestwa najlepszych półtonowych ciężarówek dostępnych obecnie na sprzedaż. Nie ma 700-konnego wariantu Psychic i nie ma opony wyścigowej Baja ze świecącymi błotnikami i światłami przyczepy. Ale tundra nigdy nie miała zamiaru ścigać tych rynków; Od góry do dołu jest jasne, że ta ciężarówka została zbudowana z myślą o użytkowniku końcowym – prawdziwym nabywcy ciężarówek.
„Zła entuzjasta podróży. Irytująco skromny ćpun internetu. Nieprzepraszający alkoholiczek”.