Peleton pozywa Lululemon do sądu w sporze patentowym

Peleton pozywa Lululemon do sądu w sporze patentowym

Peleton pozywa Lululemon

Glenn Korstrom, Bev – | Historia: 352929

Firma Peloton, zajmująca się rowerami sportowymi, złożyła dokumenty w Sądzie Okręgowym Stanów Zjednoczonych o potwierdzenie, że jej asortyment odzieży sportowej nie narusza patentów Lululemon oraz że wszelkie roszczenia, które firma Lululemon zgłasza, są nieważne.

Akcja podąża za adwokatem Lululemona, w liście z 11 listopada, w którym powiedział, że gigant sportowy z Vancouver (Nasdaq: LULU) pozwie Peloton (Nasdaq: PTON), chyba że przestanie sprzedawać kilka ubrań. W szczególności dostępne są niektóre biustonosze i legginsy Peloton: biustonosz Strappy Bra, biustonosz z wysokim dekoltem, biustonosz Cadent Peak, biustonosz Cadent Laser Dot i legginsy Cadent Laser Dot.

„Oprócz wielu wyraźnych różnic w designie, marki i logo Peloton i Lululemon są również charakterystyczne i dobrze znane, co sprawia, że ​​pomylenie produktu jest praktycznie niemożliwe” – powiedział Peloton w swoim zgłoszeniu. Inc., Sąd Okręgowy Stanów Zjednoczonych, Okręg Południowy Nowego Jorku, nr. 21-10071.

Przejście Peletonu do branży odzieży sportowej następuje, gdy nowojorska firma próbuje zdywersyfikować strumienie przychodów ze swojego podstawowego produktu, jakim są rowery treningowe i bieżnie wyposażone w technologię, które są używane w domach, ale są w stanie zapewnić interaktywne wrażenia za pośrednictwem ekranów urządzeń.

Lululemon podobnie zdywersyfikował się, aby konkurować z domowym sprzętem do ćwiczeń Peloton, kupując Mirror za 500 milionów dolarów w połowie 2020 roku.

Produkt Mirror to urządzenie, które wygląda jak standardowe lustro, chyba że jest włączone.

Użytkownicy aktywują swoje lustro, aby cieszyć się rozszerzoną rzeczywistością. Może pojawić się trener fitness – ubrany w strój Lululemona, gotowy poprowadzić użytkownika przez ćwiczenie. Lustro może wyświetlać filmy, które zawierają przedstawicieli Lululemon lub wydarzeń społecznościowych.

„W firmie Lululemon jesteśmy znani z wyjątkowych innowacji i wzornictwa produktów” – powiedział Lululemon w oświadczeniu z dnia 24 listopada przesłanym pocztą elektroniczną do BIV. „Poprosiliśmy Peloton o zaprzestanie sprzedaży wielu stylów odzieży, które naszym zdaniem naruszają patenty projektowe lululemon. Będziemy bronić naszych praw własności, chronić integralność naszej marki i chronić naszą własność intelektualną”.

READ  Zapomnij o redukcji zatrudnienia: kanadyjscy seniorzy mieszkają w dużych domach nawet po 80. roku życia, częściowo z powodu braku opcji

Elise Haynes

„Analityk. Nieuleczalny nerd z bekonu. Przedsiębiorca. Oddany pisarz. Wielokrotnie nagradzany alkoholowy ninja. Subtelnie czarujący czytelnik.”

Rekomendowane artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *