Kiedy Honda wypuściła S2000 w 1999 roku w Japonii, oczyściła podłogę dzięki specyficznemu silnikowi wyjściowemu. Mocny napęd na cztery koła dostarcza 118,5 koni mechanicznych na litr z wolnossącego silnika. Co więcej, może osiągnąć prędkość 9000 obr/min, ale konstruktor wiedział, że umieścił ogranicznik obrotów na około 2000 obr/min poniżej fizycznej granicy silnika. Dostarczał 241 koni mechanicznych (237 koni mechanicznych) z 2-litrowej pojemności skokowej. Podczas gdy moc była wysoka, niski moment obrotowy wynosił zaledwie 161 lb-ft (218 Nm).
Ale kiedy pojawia się problem, zawsze jest rozwiązanie. Niektóre doładowania zostały przystosowane do Silnik F20C swobodnie oddychaInni odważyli się więcej, na przykład ten przykład na sprzedaż na stronie Bring-a-Trailer. sprzedawca, Odrzuć 10Jest także twórcą samochodu. Twierdzi, że zainwestował ponad 35 000 dolarów w zmiany i jest wiele powodów, by mu wierzyć.
Najpierw porzucił japońską Inline-four i zastąpił ją całkowicie amerykańską, LS2 6.0L V8 potwór. W pierwszym teście dynamicznym samochód wykazał 400 KM i 400 Nm (542 Nm) momentu obrotowego. Ale nie był zadowolony. Moc wzrosła po zainstalowaniu modułu AEM Infinity Independent Engine Management Module, wtryskiwaczy paliwa o pojemności 1200 cm3 i wałków rozrządu LS7, a także głowic cylindrów L92. to prawda; Nie może osiągnąć 9000 obr./min jak oryginalna bieżnia z czterema kołami, ale kogo to obchodzi? Moc trafiła na tylne koła za pośrednictwem sześciobiegowej skrzyni biegów Tremec i mechanizmu różnicowego o ograniczonym poślizgu PuddyMod.
Oryginalny S2000 był chwalony za rozkład masy 50/50. Cóż, LS2 waży około 100 funtów (45 kg) więcej niż oryginalny silnik. Fabryka stwierdziła, że może to skutkować rozkładem masy 51/49, ale przyznała, że nie ważyła ani nie ruszała auta po przełączeniu silnika. Ale nie poprzestał na tym. Inne ulepszenia obejmowały zmienione zawieszenie z regulowanymi sprężynami gwintowanymi Buddy Club, wiązkę przewodów Tweak’d Performance, niestandardowy układ wydechowy ze stali nierdzewnej, aluminiowy radiator z wentylatorami elektrycznymi i niższą konstrukcję aerodynamiczną.
Mając mniej niż 20 godzin w momencie pisania, aukcja ta przyciągnęła 22 oferty, a cena wciąż była poniżej ceny kompilacji. Nic dziwnego, że wzrośnie o ponad 22 500 USD. Co zaskakujące, sprzedawca reklamował Roadstera z odznaką bez rezerwy. Ale spójrz tylko na te linie i starannie zaprojektowane wnętrze komory silnika. Wygląda na to, że jest wykonany fabrycznie, a nie na zamówienie.